Pagina's

2 nov 2011

spannend....

Het begint nu toch wel spannend te worden, puntje 3 (van de DJ) ligt half af naast de laptop, dan nog 2 te gaan.......
Maar wat ook nog moest gebeuren was, de onderste 3 blokken randen aan de rest vastnaaien. Zo had ik die blokjes weer in mijn handen, wat zijn het stuk voor stuk toch mooie patroontjes.
Deze is volgens mij hetzelfde als een blok in de Sarah Morrellquilt, alleen een stukje kleiner!
Ik krijg nu al heimwee naar het maken van al die blokjes..., heel vreemd, want ik ben nog niet eens klaar....

10 opmerkingen:

Elisabeth zei

Het is echt een pronkstuk(zoals wij dat altijd zeggen, misschien jullie ook wel... ben erg benieuwd naar het geheel. Groetjes Elisabeth

Phebe and Jane zei

Kom op, nog even doorzetten!!! Ik ben heel benieuwd naar het totaalplaatje.
Groetjes,
Marian

Lida zei

Je gaat echt fantastisch, wat een prachtig blok is dit! Groetjes
Lida

Supergoof zei

Misschien is Sjaantje nu wel af,...
;o)
Meid, wat geniet ik hier elke keer weer! Ik vind je kleuren, stofjes en quilts zo MOOI!
Ze zitten vol leven en liefde!
En door jou mis ik 't werken aan Sjaan en Saar,...
;o)

GRANNY'S HOUSE zei

Wat is hij toch mooi en wat zal hij straks mooi liggen bij jou.

Groetjes
Ines

Willy zei

Fijn dat het allemaal weer te zien is op je blog. Ik vind je stofkeuze ook altijd zo mooi.Je kerstbal wordt ook mooi. De mannen komen zaterdag bij Paul op tv. Er zijn dan ook een aantal blogdames die kerstballen breien.
Groetjes

betty prins zei

@Ingrid, neehee, de laatste 2 blokjes liggen geknipt, nu nog 'even' maken!!

Guusje, zei

Wat wordt je DJ toch ontzettend mooi, en nog maar 3 te gaan wat goed van je. Je gaat het halen ik weet het zeker.

Balsemien zei

Prachtige quilt wordt het! Gelukkig ben je nog lang niet klaar en kun je de patroontjes nog heel veel zien en ervan genieten...

lheurebleue zei

tja, waar geniet je het meeste van: van het maken of van het resultaat ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...