Pagina's

31 mrt 2019

Beetje Liberty en een beetje Provence..

Ik was dubbel blij met het nieuwe boek van Susan Smith, 
niet alleen een prachtig boek, vol mooie quilts
maar ook de oplossing voor mijn Libertyquilt!
Een vaas vol bloemen voor mijn kleurrijke hexjes!

Ongeveer een jaar geleden beplakte ik een bak vol kartonnetjes
met Liberty stofjes 
en daarna wist ik niet goed hoe het verder moest..
Maar nu zag ik ineens de quilt voor mij..
dit is het middenblok!!
Met die vaas was ik deze week druk in de weer en met uitrekenen
 van de stroken met hexjes, die erom heen komen.
Er zijn er al aardig wat aan elkaar gezet,
maar ik kan voorlopig nog vooruit..

En wat nieuwe stofjes erbij, simuleren mij dan weer extra
Gisteren kwam ik onverwachts in een winkel waar niet alleen Liberty's
werden verkocht, maar ook zoveel andere mooie stoffen.
Sitsen en uit de Provence 
(ja die winkel staat in Schoonhoven<<, een paradijsje vol moois.)
Een deze mooie provence stofjes kon ik niet weerstaan..

7 opmerkingen:

Marja zei

Daar krijg je toch gelijk een lente gevoel van! Nog nooit bij die winkel in Schoonhoven geweest.


Groet,

Evelyne zei

Wat weer een heerlijke zomerse quilt!
Mooie Liberty stofjes.
Kan alleen maar een beauty worden.

Lieve groetjes,
Eef

Quiltlia zei

Wat lekker zomers Betty.Schoonhoven staat op het wil ik ook naartoe lijstje,wat een mooie stofjes.Groetjes Lia.

Floor zei

Heel mooi en lief dat middenstuk. Dan die leuke vrolijke hexjes er omheen, dat wordt weer een echte Betty-quilt! 😉
Prachtige stofjes heb je gekocht.

frameless mind zei

Zo fijn als dan eindelijk de puzzel mooi in elkaar past. Ik heb hier ook zo'n hexagon top in wording liggen . Lang geleden aan begonnen maar uiteindelijk stilgevallen omdat ik er iets anders mee wil doen dan alleen maar die hexjes aan elkaar zetten. Ik ben nog zoekende-:))
Heerlijk zomers met die gele wiebertjes ertussen!!
De Provence stofjes zijn fantastisch!!
Groetjes, Liliane

Linda @ kokaquilts zei

Love all your hexis! The vase full of flowers block will be perfect! And those Liberty fabrics are so pretty too :) I must keep an eye out for Susan's book, I've not seen it here in NZ at all.

Karen zei

So many pretty fabrics.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...