Pagina's

3 feb 2019

Sterrenquilt

Het gaat eigenlijk best goed met mijn 'goede voornemens 2019..'
Januari is nog maar nauwelijks voorbij en 2 quilts al af!

Niet zo gek natuurlijk als je bedenkt dat ik met deze..
de Sterrenquilt, zo'n 2.5 jaar bezig ben geweest!
Het was de bedoeling dat de quilt in december af 
zou zijn, maar door wat ongelukkig knippen in de groen/grijze pindot.
kwam ik stof te kort..
Gelukkig bood Suzanne onmiddellijk aan wat op te sturen en  
toen ook Monique aanbood haar doorquilt afspraak om te ruilen met mij
waren de Sterren ineens toch nog af !!

De quilt blijft nog heel even bij mij, ze mag nog mee naar de 
Show&Tell van 15 februari in Rijpwetering bij Karen,
maar daarna verhuisd ze echt naar mijn dochter,
want voor haar heb ik hem gemaakt!

6 opmerkingen:

Marja zei

Echt prachtig geworden Betty! Zo benieuwd naar hem in 't 'eggie'. Heerlijk voor je dat je weer een Affo hebt!

Groet

BezigeBijMirjam zei

Heel mooi geworden, Betty!🤗

Phyllis zei

Prachtig! Wederom zulke bijzondere kleuren en stoffen combinaties, geweldig. Van harte gefeliciteerd met een hele mooie affo.

marianne zei

Mooi geworden,zal je dochter van genieten.

Floor zei

Wat zal je dochter genieten van deze mooie quilt.
Zo te zien past ie wel op haar bed. Dus ook nog lekker warm.
Je bent goed bezig met je voornemens :-)

Karen zei

Such soft and pretty colors and fabric design used in your quilt. Very nice!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...