Pagina's

16 feb 2019

Heel veel quilts..bij Karen!

Een dagje in Rijpwetering..
Een super zonnige dag, lente in mijn hoofd en volop
genoten bij Karen!
Het was een warm bad waar ik in terecht kwam, 36 enthousiaste dames,
4 manden met quilts en een heerlijke lapjeswinkel!
Tamara van de Sampler uit Haarlem had heel wat meegenomen..
altijd feest om na afloop van de show & tell in de bakken te duiken op zoek naar dat ene lapje..
Mijn Irish Circle lijkt wel glas-in-lood met de zon door het raam..
En volle aandacht voor de Billings quilt..

Marja <<had haar Polak sterren meegenomen, ik had 
de quilt nog niet af gezien..zo prachtig!! 
Op haar blog vind je veel betere foto's de quilt, maar dit was ook heerlijk, 
in de zon met die strak blauwe lucht erachter..

En nu...voorbereidingen voor zaterdag 23 februari treffen..
Dan ben ik in Overloon bij Dorry voor de workshop van de Vriendjesquilt.
en na afloop een show&tell van mijn quilts!
Wil je daar ook bij zijn, er is vast nog wel een plekje vrij, 
laat dat Dorry <<dan even weten!


8 opmerkingen:

Marja zei

Was een leuke middag, en ook fijn je weer even gesproken te hebben.


Groet

Floor zei

Wat fijn dat je iedereen weer zo hebt laten genieten van je prachtige quilts en de verhalen die er bij horen.
Zag ze ook al langskomen op iemands blog.
Lapjes.... waarom krijgen we daar nou nooit genoeg van? :-)
Dank voor je reactie op mijn blog Betty en veel succes op 23 februari, zal zeker weer leuk worden.

Annelies zei

Ziet er heel gezellig uit !

Annemiek zei

Met dat heerlijke weer was het dubbel genieten. Leuke jurk heb je aan.

Judith zei

Hi Betty, altijd een heel gedoe, dat slepen met je quilts. Super leuk dat je het weer gedaan hebt. Ook altijd weer knoert gezellig natuurlijk om al die enthousiastelingen weer te ontmoeten. Lekker samen genieten van onze hobby, leuker kan niet.

Fijne zondag,

Phyllis zei

Dat ziet er weer heel gezellig uit, dat is Karen wel toevertrouwd.
Nou, tot snel dan maar weer :-)

Sylvia`s Quilts zei

Genieten hoor!

Quilting Moesje zei

Nog meer na te genieten bij jou :o))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...