Pagina's

8 nov 2019

Over Fleur, Liberty en de Rowdy

Om maar met de deur in huis te vallen...
de Fleurquilt is af!!
Gequilt, gebiesd, alleen het label ontbreekt nog.
maar verder ben ik zo blij met het resultaat.
Er waren grote twijfels over de lichte stof, 
die ik gebruikte voor de applicaties.
Gelukkig pakte het in het totaal goed uit, 
ook omdat alles met lichtgrijs garen doorgequilt is.

Het quiltwerk voegt toch zoveel toe en maakte de quilt echt af!!
De Fleurquilt kan nu mee op tournee, 
want er staan veel workshops op het programma deze maand!

De 'afmaakmodus' staat nog steeds aan..
Mijn Liberty quilt kreeg een randje en daarmee was deze top ook af.
Wat zo'n oranje stip stofje ineens toevoegt aan al die kleurige hexen,
echt zo leuk!!

En nu heb ik de Rowdy weer opgepakt
Iets waar ik lang over getwijfeld hebt..wel of geen rand er om heen..
is in het voordeel van de bloempottenrand uitgevallen..
De vier hoekblokken hebben al wat bloemetjes gekregen,
een streepjesstofje is gekocht voor de tussenbies..

Ik weet wel waar ik de komende tijd mee bezig zal zijn..
Voor nu een heel fijn weekend voor iedereen
en geniet van de laatste zonnestralen..
Betty

6 opmerkingen:

Yvonne zei

Je Fleur is prachtig geworden!

Floor zei

De laatste zonnestralen??? Hoop het toch niet Betty, want ik ga morgen een weekje naar zee (in Nederland)
Wat is je Fleur prachtig geworden. Lichte stoffen, maken er juist een hele lieve fijne quilt van.
Ook de affe top is schitterend, net als die waar je mee bezig bent.
Eigenlijk zijn al jouw quilts zo mooi van kleur en patroon.
Veel succes met de volgende die af komt.

Noa zei

Zo mooi de fleur

audrey zei

Wow! These are fantastic looking! So love to see the beautiful applique work.:)

Conny's-blog zei

Prachtig je Fleur zeg.......liefs.Conny

conny's quilts en creaties zei

Prachtige quilts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...