Pagina's

21 nov 2019

Even bijpraten..

Dit wordt een blogje over bijpraten..
want wat gaat de tijd toch snel..
 Schreef ik vorige keer dat ook mijn Liberty top af was..
 nu ligt ze al weer, helemaal gequilt en wel, in de mand!

November is voor mij een maand van veel workshops en show&tells.
Zaterdag was ik bij de Potterije in Lokeren 
  Een heerlijke winkel van Marleen, vol prachtige stoffen en
een fijne workshopruimte, met uitzicht op een knots van een tuin..
De zon scheen en er werd hard gewerkt aan de Vriendjesketting

En ondertussen kwamen er 'juweeltjes' uit tassen te voorschijn..
Een prachtige 'tuin uit Ederveen'
 Een Daisies quilt, helemaal af!!
Een prachtige Sterrenquilt..
En nog een Sterrenquilt in een verrassende kleur combinatie..

Bij Janine, van House of Quilts, in Den Briel,
geef ik deze maand een serie workshops n.a.v. 
mijn Franse tuintje..
 Er werden mooie bloemenvaasjes gemaakt..
 en terwijl het buiten regende zaten wij te genieten van de warmte, 
de koffie en de lunch, die Janine had geregeld..




November is een perfecte maand om bij elkaar te zitten en 
bij te praten, terwijl onze handen rustig steekjes zetten!!

Morgen is er de 2e workshop (en 30 november de 3e..)

Zaterdagochtend is er een grote Show & Tell van al mijn quilts
in Westerlo, bij Kristel Salgarollo van Crazy Stitches
Gelukkig, wij zijn weer bijgepraat..
tot snel
Betty


6 opmerkingen:

Annelies zei

Wat ben je druk met alles. Succes !!

Marja zei

Veel plezier op je 'tournee'!!

Groet,

Floor zei

Wat is er voor jou toch veel te genieten.
Natuurlijk van het maken van je eigen mooie quilts, maar ook van het lesgeven en de show en tells die je geeft.
Die bloemenvaasjes zijn zo schattig, leuk om te zien dat ze allemaal anders zijn door gebruik van de stofjes. Dat maakt quilten ook zo leuk hè?

Evelyne zei

Wat een druk baasje ben je toch, maar genieten is het ook van al die enthousiaste cursisten. mooie quilts ook die voorbij komen.

Lieve groetjes, Eef

Phyllis zei

Genoten van je blogpost , wat een mooie quilts komen er weer voorbij.

audrey zei

So much eye candy!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...