Pagina's

28 dec 2018

Quiltoverzicht 2018

Het eind van 2018 nadert, een jaar met een hoogtepunt op quiltgebied:
mijn expositie in Rijswijk, tijdens de Patchworkdagen.

Mijn Billings/Hertfordshire quilt was net op tijd afgekomen
En mijn Sterrenquilt gelukkig ook..
Er hingen 28 quilts en ik ben er nog steeds trots op als ik daar aan terug denk!

Wat ook af kwam, waren de quilts voor onze jongens!
Beide zijn ontworpen door Jen Kingwell 


Daarna volgde een lange warme zomer, 
waarin ik met vanalles en nog wat bezig was..maar wel met één doel voor ogen..
De sterrenquilt voor mijn dochter zou echt afgemaakt worden!!
Ik heb geen recentere foto van de top, 
want 'as we speak' op 28 december is de top nog niet helemaal af..
Wel zijn het 16 sterren geworden en ligt de rand, geknipt en wel klaar,
maar had ik een beetje onhandig zitten knippen in de pindot stof..
Gelukkig had Suzanne daar nog wat van liggen en met een beetje geluk,
als er niet al te veel gekke dingen gebeuren, haal ik het misschien net voor 
1 januari 2019...

De top van mijn 'vriendjesketting' is ook af gekomen, net voor de kerstdagen


Dat zijn dan 5 quilts af en 2 tops (met een beetje geluk)
Er liggen voor het nieuwe jaar nog een aantal quilts die ik wil afmaken,
daar maak ik nog een overzichtje van..gewoon om niet te vergeten..
tot snel dus!!  

15 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Prachtige quilt allemaal zeg..........liefs.Conny

Anoniem zei

Mooie collectie ,fijne kleuren gebruikt u .

Gr Pien

Annemiek zei

Heerlijk een lijstje met affo's wat een rijkdom! geniet van de jaarwisseling en dat 2019 je wederom veel inspiratie geeft voor nieuwe quilts.

Marja zei

Leuk zo'n overzicht! Er hangt er 1 bij waar ik het komende jaar mee ga beginnen.

Groet,

Chookyblue...... zei

Gorgeous quilts....

BezigeBijMirjam zei

Zo, dat zijn er heel wat voor 1 jaar Betty! Heel knap en dan ook nog zo mooi. Goede jaarwisseling!🎆🤗

Ineke zei

Wat een geweldige productie! Ik hoop er een paar te zien in februari.
Fijne jaarwisseling en heel veel geluk, gezondheid en creativiteit voor 2019

Marjan zei

Nou, daar mag je ook echt trots op zijn, Betty! Wat fantastisch mooi allemaal... Een genot om naar te kijken!

Phyllis zei

Wat een prachtige collectie quilts en wat een een productie heb je. Enig om ze weer even te zien en iets om heel trots op te zijn.

Judith zei

Nou je mag zeker trots zijn! Het was natuurlijk ook helemaal te gek om daar te mogen hangen. En wat een productie dit jaar, NIET NORMAAL!

Fijne jaarwisseling! Tot in januari, gezellig hoor, heb er zin in.

Floor zei

Wat een schitterende collectie quilts hingen daar op de tentoonstelling.
De kleuren - jouw kleuren - vallen echt op. Er is bijvoorbeeld geen blauwe quilt te zien, terwijl de meeste quilters gek zijn op blauw.
Daarin ben je dus echt uniek, net zo als je productie, geweldig!
Wens je een fijne jaarwisseling en een gelukkig, creatief en gezond 2019!
Groetjes,
Floor

Annelies zei

Je hebt veel gedaan. Mooie quilts !!

Nifty Quilts zei

Your quilts are exquisite. I'm very happy that you got to show so many together! It's wonderful that many people got to see them up close. Wishing you a very happy and creative new year!

wilma oud zei

Ja, het was voor jou een top quiltjaar en voor ons ook een topjaar om jouw expositie te kunnen bezoeken en van je workshop te genieten. Wat heb je hard gewerkt afgelopen jaar. Prachtig wat je gemaakt hebt. Ik wens jou en je geliefden een heel goed 2019. Lieve groet Wilma

Marja zei

Het was een hele leuke/mooie tentoonstelling en wat het je een hoop (af) gemaakt dit jaar! Er hangt er 1 tussen waar ik volgend jaar aan ga begunnen.

Groet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...