Pagina's

11 okt 2018

Gelukkig weer bij elkaar...

Na een lange warme zomer kwamen wij weer bij elkaar op mijn atelier, 
de meisjes van de amersfoort-schiedam bee..
 Er viel heel wat bij te praten en allerlei moois te bewonderen!

En omdat het zo lang geleden was, waren er cadeautjes..
en heel veel lekkers..

 Maar er is ook gewerkt..
aan de Yoyoquilt, die Ria voor haar dochter maakt.
Dit ontwerp van Dorien Weijtmans blijft leuk om te maken!!

 En er werden vissen gemaakt..
Ik heb geen foto van de vissen, maar geloof mij, ze waren super leuk,
volgens mij van een patroontje gekocht bij Quiltstudio het Gooi

En verder kwamen er heel veel leuke lapjes voorbij en werd er geknipt en gedeeld,
want dat is wat je doet met vriendinnen onder elkaar!

De dagen vliegen voorbij, nog genietend van een heerlijke nazomer,
ben ik ook volop bezig met workshops geven en een Sterren quilt aan het afmaken.
Nog een paar sterren en dan kan alles aan elkaar gezet worden.
De bedoeling is dat er een flinke rand om heen komt.
Bij Vlijtig Liesje vond ik deze stof daarvoor 
van Laundry Basket (Edyta Sitar). 
Iets heel anders dan dat ik van plan was, maar het past er heel goed bij.
 Nog even hard doorwerken om die sterren te maken!
Voor nu, groetjes en tot snel..
Betty

8 opmerkingen:

Annemiek zei

Prachtige randstof Betty, past er inderdaad mooi bij. Soms loopt het gewoon je handen in :)

quiltsathome zei

Die sterrenquilt wordt ook vast weer een mooie quilt ! Mooi met die randstof. Veel plezier met die laatste loodjes.

Floor zei

Prachtige randstof voor bij de sterren. Je hebt prachtige kleuren voor je sterrenquilt, vorm een eenheid zo bij elkaar.

Marion van de Sande zei

Zoals altijd zit ik me weer te verlekkeren aan je kleurkeuze, wat doe je dat toch geweldig, zo uniek en zo mooi!

Hoe groot is nu 1 ruitje en hoe groot wordt dan 1 ster. Ik kan vanaf de foto moeilijk inschatten hoe groot de quilt nu wordt. Maar heel erg mooi!

wilma oud zei

Zo fijn dat ik je sterren quilt in het echt mocht zien in Etten Leur. En die randstof erbij is prachtig. Ik ben ook fan van haar patronen en stoffen. Ik kan me voorstellen dat het een poos geleden was dat jullie bij elkaar waren. Mocht het zo zijn dat Ria het originele patroon van de yoyo quilt van Dorien Weijtmans wilt verkopen, dan houd ik me zeer aanbevolen, daar het niet meer te koop is en ik vind hem zo prachtig. Nog een heel fijn weekend. Groetjes Wilma Oud

Phyllis zei

Gezellig, je (quilt)vriendinnen na een lange tijd weer zien, heerlijk bijkletsen en in dit geval ook elkaars projecten bekijken. Mooie stoffenkeuze, Betty [ duimpje omhoog :-) ]

Else zei

Zo te lezen een heerlijke dag vol inspiratie en snoeperijtjes!! Zwaaizwaai

Makita zei

Ziet er weer super leuk uit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...