Pagina's

12 feb 2013

Paris....

Ja, je leest het goed, morgenochtend stapt deze dame met haar lief in de trein richting Parijs!
Het koffertje staat al klaar, de boodschappen (lekker voor onderweg) zijn binnen.
Ik hoef alleen nog maar iets af te maken. Een naaiklusjes, ik zou het ook in de trein nog kunnen doen, maar vrijdag moet het af zijn, want dan gaan Will en ik koffie drinken in Marché St Pierre.

Net om de hoek van het stoffen walhalla: Dreyfus!! Ik heb al een lijstje gemaakt van waar ik even naar moet kijken in die winkel.
En ja, ik weet dat er ook nog veel meer leuks te beleven is op handwerkgebied, maar daar komen wij deze keer niet voor.
Wij gaan de Parijse lucht opsnuiven en als het erg koud is, duiken wij een museum in. Branly en d'Orsay  staan op de verlanglijst en nog wat kleinere zoals de Mona Bismarck Foundation,
waar een expositie is met Americaanse quilts, een unieke kans om een deel van collectie (25 quillts) uit Bath (Engeland) te bekijken. Met dank aan Will voor deze informatie, Bath staat al een poosje op een lijstje 'ooit te bezoeken stadjes' ivm hun museum, dus dit komt fantastisch uit!

Met een warme jas, wanten, sjaal en mutsen gaan wij de parijse kou tegemoet, duim voor ons dat er geen meter sneeuw valt....


18 opmerkingen:

Quiltlia zei

Ooo wat gezellig naar Parijs,heel veel plezier en wat een leuke en mooie musea's ga je bekijken en ook nog aan de koffie met Wil.Ik duim dat de sneeuw wegblijft.
Groetjes Lia

Anoniem zei

Een heel prettige reis en geniet er lekker van. Groetjes Wilma

marcella zei

o, wat vreselijk, dat koude parijs en die drukke winkels en volle metro's :)

Heel veel plezier en geniet van alles wat je ziet! Fijne reis en kom met mooie verhalen weer terug

groetjes, Marcella

Guusje, zei

Heel veel plezier in Parijs en ik duim voor jullie. Zo te lezen wordt het een heel leuk uitje,

KijkDaarIs zei

Whaaaa....wat leuk!!!!
Hoe koud ook..dat wordt genieten!!!!
Heel veel plezier...maak maar lekker veel foto's .....en de groetjes aan Wil
( en de andere meisjes!!..;0)
Geniet maar lekker...

Lida zei

Oh ja Parijs! Ik wens jullie heel veel plezier en geniet van de quilts en alles wat Parijs bijzonder maakt! Groetjes
Lida

not so zen -quilts in Paris zei

doe maar een borstrok aan, guur weer hier en iedereen snottert, goeie reis en tot vrijdag

Carin Wijnand zei

Zeker een goed idee, goede reis en veel genieten!

Willy zei

Hopelijk heb je nog een plek in je tas voor die borstrok.
Veel plezier in Parijs en gezellige ontmoeting met Will.

Ritainquiltland zei

Heel veel plezier in Parijs en geniet er van!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat heerlijk, geniet ze!!!

Groetjes, Cisca

sylvia zei

ik hoop dat ik nog op tijd ben: heel veel plezier in Parijs!!!
En is het quilten in de ring gelukt??? Tis altijd weer even wennen, vind ik!
Ik heb het recept van de brownies opgeslagen, beetje knippen, beetje plakken........maar van het lezen alleen al ben ik een kilo aangekomen, geloof ik......haha!!! Maar het ziet er heerlijk uit, helemaal voor zo'n chocoholic als ik!!
groetjes, Sylvia

Steekjes en Stygn zei

Heel veel plezier! Koud of niet het wordt genieten. Een fantastische winkel, musea. En Parijse sfeer. Wordt super.
Anje

GRANNY'S HOUSE zei

Dat zal wel rondom genieten worden en ik zal zorgen dat er geen sneeuw valt.

Veel plezier!!!!!!!

Groetjes
Ines

Elisabeth zei

Wat heerlijk...hele fijne dagen!

josé zei

Betty veel plezier in Parijs ja er is en beurs.

Het is ook leuk anderen dingen te bezoeken daar.

Leuk om dit samen met je lief te doen en vriendin.


Geniet maar fijn. Wij zullen er wel over lezen.

Groetjes José Je bent al weg...

Johanna Zweden zei

Veel plezier
fijne dag groetjes Joke

Phyllis zei

Oh, Parijs! Wat super! En met de trein, wat relaxed, heerlijk. Geniet ervan en veel inspiratie opdoen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...