Pagina's

15 feb 2013

au bonheur des dames

Hoeveel kan je doen in 2 dagen??
Het lijkt wel of wij een week in Parijs zijn geweest, vanaf het moment van aankomst tot vanmiddag is iedere minuut gebruikt om van  te genieten.
En dat GENIETEN kon vanochtend in hoofdletters geschreven worden. Er is één buurt in Parijs, waar ik wel een weekje zou willen bivakkeren.
Al wandelend van Gare du Nord, richting Sacre Coeur, kom je straten tegen waar winkel aan winkel, alleen maar stoffen worden verkocht.
Echt 'om een dame heel gelukkig te maken', een mooie lap was dus snel gekocht (en nog één, die nog niet op de foto staat..) Het is voor een achterkantje van een quilt en in het echt véééél mooier dan op de foto!
Die stoffenwinkels hebben soms 5 etages (arme lief, die moedig mee klom naar boven om dan al snel te constateren dat dit niet was wat ik zocht..., hij kent mij zo goed..).
Maar je blijft nieuwsgierig, stel dat op die bovenste verdieping net dat ene stofje ligt, waar je al 'jaren' naar zoekt...
En dan, om de hoek van dit stoffen paradijs, ligt een oude markthal, waar expositie's worden gehouden en waar je kan bijkomen met koffie en lekkers.
Daar hadden Will (kijk even op haar blog) en ik afgesproken. Heel bijzonder, dat je iemand alleen maar van een blog (en facebook) kent en ineens zit je met elkaar te praten alsof je oude vriendinnen bent!

......wordt vervolgd......



7 opmerkingen:

marcella zei

heerlijk, een paar dagen Parijs, veel te doen te zien en te genieten. Je hebt het heerlijk gehad, Fijn voor jullie!
o, en je lap is prachtig!

Annelies zei

Het was vast smullen !

GRANNY'S HOUSE zei

Wat vreselijk allemaal om zoveel stoffenwinkels te moeten bezoeken ;-)
Volgens mij was jij even in de stoffenhemel :-)

Groetjes
Ines

KijkDaarIs zei

whow at een mooi stofje!!!!
en ik zag de gezellige foto bij Will
lekker na genieten en je mooie stof aaien...
Fijn weekend.

josé zei

Betty wat heerlijk,al die stoffen super.. en een bekende foto.

Geniet nog lekker na.Ik vind het daar ook altijd zo heerlijk genieten. Wat zou ik daar nu ook lekker rond willen snuffelen. Drie jaar achter elkaar voor handwerkbeurs geweest. En dit jaar niet dacht naar Zwolle te gaan. Door van alles ook niet door gegaan.

Geniet heerlijk na leuk dat je ons mee laat genieten.

Lieve groetjes José

Tilly zei

Wat leuk dat je ons mee laat genieten, je stof vind ik prachtig. groetjes

mieke zei

Klinkt gezellig en je laat een mooi stukje stof zien.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...