Pagina's

28 jan 2013

workshop 'schuiven met lapjes'

Toen wij in gesprek waren met het museum van Overschie over de expositie, kwam ook ter sprake of Monica en ik geen workshop applicatie wilde geven.
De vraag kwam naar aanleiding van het zien van 'mijn franse tuintje'.
Natuurlijk wilden wij dat wel, het leek ons zelfs heel leuk!

Ik hou heel erg van die kleine textielschilderijtjes die Janet Bolton maakt, dus zoiets zou het worden. Als voorbeeld heb ik wat 'dingetjes' uitgeprobeerd.
Mijn idee was dat het een beetje lenteachtig moet zijn, met bloemen in een vaasje of op een grasveldje.
Het leuke van deze applicatie's is de vrije manier van werken, je schikt wat lapjes, je knipt naar eigen idee bloemetjes (of iets anders..) en je begint te schuiven met de lapjes tot je tevreden bent!
De workshop is op 9 februari, maar die is ondertussen vol geboekt. Je kan je nog wel opgeven, want als er genoeg aanmeldingen zijn, dan volgt er een 2e workshop. Kijk even op de site van het museum!


9 opmerkingen:

Bed, breakfast en quilts zei

wat een enige tuintjes!

marcella zei

Dat ziet er gezellig uit. Ooit volgde ik bij Anny zo'n wokshop, ook zij liet zich inspireren door het werk van Janet Bolton. het was leuk om te doen, maar ik ben geloof ik 'te netjes' om zo te werken ;)

Anoniem zei

Wat zijn die applicaties leuk. Jammer, maar ik woon te ver weg. Groeten Wilma

ria vogelzang zei

Wat leuk zeg!! Veel plezier en ik hoop dat er zich nog veel opgeven!
Succes, Ria.

Anoniem zei

lieve blokjes, van die kleine schilderijtjes maken leer je veel.

mieke zei

Dat ziet er heel leuk uit, ik heb er zin in.
Tot dan, Mieke

Guusje, zei

Wat mooi en wat leuk dat jedit gaat doen.

sylvia zei

wat leuk om te doen, en eerst al de TT met een verhaal over quilten: je wordt echt een BQ-er!!!
Geniet er maar lekker van, hoor!

lheurebleue zei

de 9de ben ik in de ardennen - beetje uit de buurt! maar als er nog een herkansing komt ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...