Pagina's

14 jan 2013

expositie ingericht!

Het is gelukt, al de quilts van mij en Monica hangen in het museum!!!!
Wij zijn de hele dag, met het team van het museum OudOverschie, bezig geweest om alle ruimtes om te toveren in quilt paradijsjes.
Het museum is van zichzelf al waanzinnig leuk, maar met onze quilts en die van Leslie Gabrielse is het nog leuker geworden.
De expositie duurt tot 28 april (kijk even op de site van het museum voor de openingstijden en adres).
En omdat er nog allerlei andere expositie's voor mij in het verschiet liggen, ben ik druk met afwerken bezig. Wat dacht je van dit mooie roosjes achterkantje... En weet je waar die aan vastgespeld zit??
Aan een hele rits (winter) huisjes!

20 opmerkingen:

Steekjes en Stygn zei

Wat moeten jullie hard gewerkt hebben. Ik ben erg benieuwd en hoop echt om er zondag te zijn.
Antw: mijn schoolklas was in Eindhoven.
Anje

Elisabeth zei

Als ik in de gelegenheid ben ga ik zeker kijken. Groetjes Elisabeth

josé zei

Betty ik probeer een keertje te komen !!

Lida zei

Ben heel benieuwd, zal zeker komen kijken! groetjes
Lida

Ieke78 zei

Oh wat leuk zeg! Hopelijk kom ik nog in de buurt, dan kan ik even gaan kijken bij je tentoonstelling.

Quiltlia zei

Oo wat moet dat spannend zjn om te doen,ik heb me al opgegeven voor je lezing op zondag en heb er heel veel zin in.
Groetjes Lia

Annelies zei

Dat is echt noeste arbeid !

Sjoukje zei

Wat bijzonder leuk dat je een expositie hebt! Lijkt me heel spannend! Ik vind het jammer dat ik niet wat meer in de buurt woon, anders was ik wel even langs gekomen. Ik zal het nu moeten doen met foto's, want die komen er toch wel?

GRANNY'S HOUSE zei

Dat was een hele klus en laat ze nu maar komen.

Groetjes
Ines

Marjan zei

Wat leuk! Ik kom zeker kijken!

lheurebleue zei

dan hebben jullie flink doorgewerkt! vind je het ook een beetje jammer dat je quilts uit logeren gaan of vind je het vooral fijn dat ze de wijde wereld ingaan?
mooie roosjesstof!

Guusje, zei

O wat leuk en spannend. Veel plezier bij de tentoonstelling.

Anoniem zei

We worden nu natuurlijk wel heel erg benieuwd ;)!! Fijn dat jullie er nu klaar voor zijn, ik ga het noteren en hoop een kijkje te komen nemen! Groetjes!!

Martine zei

Spannend, ik kom zeker een keer kijken.

marcella zei

dat is vast een heerlijk gevoel, dat alles hangt en naar jullie zin ook!
Ik hoop dat ik kan komen kijken!

groetjes, marcella

Anoniem zei

HI,
IK HEB HET VILTEN VAN VANAVOND in vlaardingen AFGEZEGD IVM WEER. LAAT EVEN WETEN DAT JE HET GELEZEN AUB GR TWINK

Evelyne zei

Fijn dat alles naar jullie zin is geworden.
Heel veel succes en hopelijk met een goede opkomst.

Groetjes, Evelyne

sylvia zei

heel veel plezier met de TT,jullie zullen er vast niet alle dagen zijn!
En nog met de huisjes bezig, winter is het zeker! Maar ik ben blij dat het bij mij een affo is!!
fijn weekend

MarianneD zei

Wat leuk Betty! Dankzij jou kwam ik achter Museum OudOverschie....mijn opa en oma hebben daar een theetuin gehad.Ik mailde met museum en nu gaan we zondag met mijn moeder naar het museum! Natuurlijk komen we ook de quilts bekijken...;-)
Lieve groet,Marianne

MarianneD zei

Betty,we zijn net thuisgekomen! We vonden het vanmiddag alledrie erg gezellig in het museum en vonden het heel leuk om jou en Monica te zien. Ook mijn moeder heeft genoten van het foto archief en de contacten met de vrijwilligers van het museum,ze is een boek over de Rotterdamse Rijweg rijker,kortom het was een geslaagd uitje ondanks het barre weer!
Mooie quilts! Ook de groetjes aan Monica en veel succes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...