Pagina's

16 mrt 2012

de week in plaatjes...

Ik heb niet zoveel verhalen deze keer, maar wel wat plaatjes.....
Vrijdag: nog een blokje voor Levi's quilt gemaakt,
Zaterdag: naar Zutphen om dit boek (verjaarscadeau van mijn lief) op te halen en nog wat prachtige lapjes..
Zondag: gewandeld en in de tuin gewerkt, en steeds weer opnieuw in het boek van Annette Gero zitten kijken.   Van een aantal quilts zijn de patronen meegeleverd......, dromen over welke ik allemaal wil maken...... Ook nog een half blok voor Levi's quilt gemaakt!
Maandag: vriendinnen op het atelier, de huisjes van Marianne......
Dinsdag: de antieke quilt heeft een achterkant gekregen, alles lagen zijn alvast gespeld. Dit stofje komt echt van de weekmarkt in Vesoul, het is een beetje een misdruk, maar alleen aan de rand..
Woensdag: wat lente huisjes zitten knippen en iets uitgeprobeerd....
Donderdag: ons kleine meisje opgehaald voor het weekend, al haar speelgoed is al ingepakt thuis want morgen komt de verhuiswagen. Gelukkig staat hier ook een laptop....

14 opmerkingen:

baukje zei

Mooi stofje zeg!!!!! Ik heb een vintage giveawy op mijn blog, alles komt van de Emmaüs, jou vast wel bekend !!!!

Johanna Zweden zei

Vind foto´s kijken veel inspirerende dan soms alle verhalen
Mooi blok.
Groetjes Joke en een fijn weekeinden

quilting Jeannet zei

Het is een heerlijk boek he? het ligt hier ook, het idee dat ik er ieder moment in kan kijken geeft me al vleugels....

Annelies zei

Zo te zien een heerlijke week !

lheurebleue zei

veel mooie dingen, maar het leukste is toch dat peuterkoppie - zoals 'onze' elena nog maar met weinig haartjes ...

sylvia zei

wat een gezellig weekverslag en die achterkant is echt prachtig!!!
ik hoop ooit nog eens zo'n achterkant te gaan gebruiken!!

Anoniem zei

Wat een heerlijk weekje! Je maakt erg mooie blokken, daar kan ik echt van genieten! Veel plezier met het kleine meisje!!

GRANNY'S HOUSE zei

Dat las als een hele gezellige week, met veel leuks en liefs.

Groetjes
Ines

Tilly zei

Leuke foto's, dat is een gezellig week geweest.
fijn weekend Tilly

josé zei

Wat kan ik hier van genieten mooie achterkant stof,en jij ook al dat mooie boek. Ik niet hoor. Je huis vind ik enig!! Blok voor Levi super. Wat ben je heerlijk bezig geweest.

Geniet van je mooie boek ik ben jaloers hihi. Ik zal wel een mooie quilt hier voorbij zien komen. Altijd genieten hier bij jou.


Liefs José Enig de foto van de kleine achter de computer. Ja deze generatie word er mee op gevoed.

Marjan zei

Schitterende achterkant... Dat lijkt me een heel mooi boek, Betty!

Evelyne zei

Leuke en kleurig wordt je Levi's quilt.
De stof voorde achterkant van je antieke vind ik prachtig!!
Fijn weekend hopelijk met mooi weer!
Lieve groetjes, Evelyne

Supergoof zei

Ik hou van plaatjes,...
en het laatste plaatje is een Plaatje!!!
;o)

marcella zei

leuk verhaal, maar natuurlijk smelt ik helemaal aan het eind van het kleine lieve meisje ;) Veel plezier

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...