Pagina's

2 mei 2020

Just smile...

En ondertussen zijn we bijna 8 weken verder 
en nog steeds in een soort van lockdown..
Dacht ik eerst dat het wel snel weer 'normaal' zou worden,
blijkt nu dat er voorlopig niets anders op zit dan je aan te passen aan
 de nieuwe regels van onze samenleving.
En dat doen we dan ook, een beetje wandelen, fietsen, soms even de kinderen zien 
(via het scherm of in het echt maar dan op flinke afstand)
Zo rommelen wij door, dromend over onze franse tuin en huis, 
waar wij voorlopig niet zullen komen...
Dat is jammer, maar gelukkig loopt dat huis niet weg en als alles weer
onder controle is, de grenzen weer open, gaan wij voorzichtig eens kijken daar.
Ondertussen ben ik nog steeds met kleine werkjes bezig.
Dit is een 2e blok van de Treehouse Sampler Stitching..
Het worden 4 blokken aan elkaar met een rand erom heen.
Ik word zelf zo blij van die yoyo's..
Dit lapje, een beetje á la Janet Bolton, 
was bedoeld voor de workshops van 'het franse tuintje'
Ja die workshops..ook die kunnen best nog even wachten..
Er komen beslist betere tijden en ondertussen maken we er het beste van!
Blijf gezond allemaal en vergeet niet te lachen, 
tot snel xx

7 opmerkingen:

Marja zei

Ja jammer, niet naar jullie Franse huis en geen workshops, maar het is niet anders, we zullen het ermee moeten doen. Ik heb er zo mijn ideeën over. Ik moet er in ieder geval niet aan denken dat we een 'nieuw normaal'zullen krijgen, ik wil weer een normaal, zoals we het kenden. Hoop dat alles met jou en de jouwen goed blijft gaan.



Groet,

Coby Breitner zei

Geweldig die yoyo's, ik hou er ook zo van.
Ja workshops, ik hoop natuurlijk dat onze clamshells dan ook nog kan plaatsvinden.

Annemiek zei

Met verloren schatten en nieuwe lieverds deze tijd doorkomen is toch geen straf. Poosje pas op de plaats, rust en verwondering voor je ongeving. Wachten op een vaccin en geneesmiddel. Stay safe en geniet. Goede zondag

Judith zei

Wat zul je Noroy missen. We zijn hier nog wel even met de 1 1/2 meter economie bezig. Hopelijk volgend jaar weer terug naar workshops, elkaar treffen, bee's etc etc. Toch stukken gezelliger!

Phyllis zei

Ja dit gaat nog wel even duren, lees nu een artikel dat we tot ver in 2021 tot maar met 10 man bij elkaar kunnen zijn.....
Je bent wel met een heel vrolijk en lief project bezig, enig!
Dat hebben wij dan wel weer, een hele leuk hobby/passie die afleiding biedt. Veel plezier met de steekjes.

Lady Locust zei

Absolutely beautiful!

wilma oud zei

Ik hoop dat jullie inmiddels wel naar Frankrijk konden gaan, alhoewel de corona niet voorbij is en de regels nog streng zijn (voor ons aller belang) Wat een leuk blok van dat Franse tuintje. Ik wens je een fijn weekend, nu op 5 september. Groetjes Wilma Oud

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...