Pagina's

18 jan 2015

quilts, quilts, en nog meer quilts...

Vorige week zaten wij nog met 16 quilters in een echte Bel Villa..
Buiten regen en storm, binnen de prachtigste quilts, de warmte van de openhaard en de lieve, hard werkende meisjes...
En er viel veel te genieten, even wat foto's..
 quilt van Pauline
 een 'echte' antieke, zonder vulling, van Nel
quilt van Elisabeth
en de LE van Janny, eerst met vulling, daarna zonder...

En mijn Tarocco/Franse huisje quilt..



Daar werden de laatste steekjes opgezet en toen was de eerste affo van 2015 een feit!!
En nu??
Op naar de volgende affo..


12 opmerkingen:

Judith zei

En nu hup op naar jouw quiltdag bij Petra Prins met jouw frisse, mooie nieuwe AFFO. En op naar nog meer quiltavonturen dit jaar. Ik heb er zin in. Fijne zondag, ik prins nog even verder, mijn middenstuk is nu vol genoeg. Snel verder want dan mag hij ook gequilt worden. Dag Betty!

FLR zei

Wow! Dat zijn mooie quilts! Die passen natuurlijk ook alleen maar in een ´Bel Villa´!
Gefeliciteerd met je AFFO, hij/zij is prachtig,
fijne zondag
Francisca

Unknown zei

Prachtig is jouw nieuwe Affo! Zo mooi geappliqueerd. Fijne zondag nog, groetjes Nardy

Tilly zei

Je quilt is prachtig geworden Betty, veel succes met de volgende.
groetjes Tilly

Ieke78 zei

Mooie quilttop!

Evelyne zei

Mooie quilt laat je zien.
Jou quilt is prachtig geworden.
Fijne zondag,
Evelyne

Floor zei

Wat heerlijk om zo te kunnen genieten van elkaar en van de mooie quilts die jullie aan het maken zijn.
Jouw quilt is prachtig gequilt. Lekker genieten van deze affo.

Sis Voorn zei

Een affo ... en januari is nog niet eens voorbij ;-)
Goed gedaan ! Ziet er mooi uit

carina zei

Gefeliciteerd! Lekker en heerlijk naar een volgend project

Ans zei

Ik blijf het bijzonder vinden, de taroccoquilt, zo mooi door gequilt.
Het is zo gedurfd en zo'n mooi resultaat.Het is er een om te koesteren!

Ageeth Dorsman zei

Ik zag het al bij anderen voorbijkomen, het verslag van dit heerlijke quiltweekend in een Belvilla! Wat een mooie quilts kwamen er op tafel... Maar jouw quiltje vind ik helemaal supermooi geworden, zo met het prachtige quiltwerk tussen de blokjes!
Groetjes van Ageeth

jolanda zei

Wat klinkt dat heerlijk gezellig! Ik kan het me helemaal voorstellen... buiten de regen en binnen de warmte en gezelligheid.
En wat een prachtige dingen zie ik voorbijkomen. Zelfs al de eerste affo van het jaar. Dat gaat bij mij nog even duren ben ik bang. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...