Pagina's

3 dec 2013

over een 'stok' en een warme quilt...



Op zoek naar wat foto's kwam ik ineens deze tegen, van mijn herfst (of winter..) mandjes.. Soms lijkt het zo lang geleden dat je iets afmaakte, maar in dit geval was dat echt niet zo lang.
Vorig jaar, om deze tijd, heb ik hem gequilt en eindelijk, na jaren in de kast gelegen te hebben, was hij echt af!  Vorig jaar had ik een 'stok achter de deur' waarvoor hij af moest zijn: de expositie in het museum in Overschie.
En dat is maar goed geweest ook, want nu het zo koud aan het worden is, houd hij ons lekker warm!

Zo zie je maar, zo'n stok werkt goed voor mij... Het toeval wil, dat er weer ééntje achter de deur staat en ik ineens haast krijg om 'dingen' af te maken...hierover later meer!!!!

11 opmerkingen:

Atelier Hartendief zei

Daar moet je van genieten, wat een prachtige quilt!
Groetjes Marijke

KijkDaarIs zei

Wat is het toch een prachtquilt....je hebt van die mooie kleuren gebruikt..
fijne dag.....:0)

Phyllis zei

Mooie quilt! Handig, zo'n stok (of meerdere) achter de deur!

Guusje, zei

Het is een prachtige quilt en wat leuk een nieuwe stok ben benieuwd.

Steekjes en Stygn zei

Je maakt me wel weer nieuwsgierig. Maar deze is mooi enfijn dat hij je lekker warm houdt.
Hoewel, die kou valt nog steeds heel erg mee. In Frankrijk is het kouder.
Fijne dag
Anje

Monica zei

hi hi, die stok...! Toch heb ik het gevoel dat de dingen af maken bij jou, ook zonder stok, meestal als een speer gaat hoor, dus geen zorgen

christine zei

heerlijk toch zo'n mooie warm houd quilt. vindt hem super maar ach alles is super door jou gemaakte quilts.

christine

Evelyne zei

Ja zo'n mooie warme quilt kun je nu wel gebruiken. Hier vriest het al een maandje!

Fijne dag, Evelyne

Marjan zei

Hij blijft geweldig, je mandjesquilt... Ben benieuwd naar je volgende stok achter de deur!

Phebe and Jane zei

Prachtige quilt. Ik ben benieuwd naar je nieuwe stok!
Groetjes,
Marian

josé zei

Ik ben het helemaal met Monica eens. Je bent een heerlijk mens. En ik ben ook verliefd op jou gehaakte tas.
Geweldig die hobby's

Liefs José uit es

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...