Pagina's

21 okt 2011

werkboek (3)

Dit is 'het eeuwig durend quiltproject'. Deze quilt sleep ik overal mee naar toe (ik bedoel naar ons franse dorp en weer terug) omdat het nog steeds gequilt moet worden. Het probleem was dat ik met de naaimachine geprobeerd had een beetje door te stikken. Een ramp dus, alle draden er weer uitgehaald en de rand los getornd.
Iedere keer quilt ik er nu een klein stukje aan. En dan te bedenken dat deze quilt al minstens 6 jaar oud is en ik hem nog steeds prachtig vind (sorry voor deze onbescheidenheid!).

8 opmerkingen:

Annelies zei

Een ware perpetual ! Hij komt ooit af. Dat weet ik zeker.

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is ook prachtig en ooit kan je genieten van het mooie resultaat.

Groetjes
Ines

Lida zei

Is niet erg hoor, een beetje trots mag je wel zijn op je creatie, want het is een beeldje en verdient het om heel mooi doorgepit te worden!
Groetjes
Lida

Anoniem zei

Hij is PRACHTIG, dus mag je het zeggen ;-)

Goe weekend!

Guusje, zei

Hij is ook prachtig dus dat mag je gerust zeggen. Misschien komt het ook daar wel door dat je hem nog niet afhebt je vind hem zo mooi dat je er aan wilt blijven werken. Ik hoop echt dat je hem zomaar ineens afhebt en hem kun laten schitteren ergens.

Willy zei

Hij is ook prachtig en verdient het om mooi doorgestikt te worden ook al duurt het dan een beetje langer.

marcella zei

ik heb er ook zo een :) iets in 't rood met boompjes of zo. Quilt wordt best mooi, maar hij komt maar niet af :) "Je komt er wel", sprak zij opmonterend

Hennie zei

Hij is prachtig Betty daar mag je best trots op zijn ! ! !

Fijne zondag verder Hennie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...