Pagina's

4 sep 2011

toch een levensteken

Na 14 dagen wachten op de migratie van weblog, heb ik mij nu toch een blogspotje aangemeten!
Voorlopig alleen om de tijd te overbruggen tot weblog weer in de lucht is. Maar je weet nooit, als het bevalt.....
Dit is even een proeflogje over een wespennest, dat in onze kamperfoeliestruik verstopt zat. Ik ontdekte het net voor de kleinkinderen zouden komen. Paniek natuurlijk, want het zat naast het terras waar wij meestal eten. Een dag lang heb ik het komen en gaan van de wespen gevolgd en besloten dat het daar maar moest blijven zitten en dat wij wel zouden uitwijken naar een ander plekje in de tuin. Uit dank vielen de wespen ons niet lastig en konden het nest uitgroeien tot formaat van een kleine voetbal. Precies op 1 augustus was het nest leeg en verlaten en heb ik het uit de struik geknipt. Wat een kunstwerkje!

4 opmerkingen:

lheurebleue zei

goed idee! en idd - wie weet bevalt blogger je wel.
wat een kunstwerk hebben de wespen gemaakt - natura artis magistra. misschien als dank voor je eerbied voor de natuur?

Phebe and Jane zei

He Betty, blij dat je er weer bent. Ik kijk uit naar je DJ-update

betty prins zei

nog even een aanvulling op de wespen..., 'weet je nog dat ze mij in mijn lip staken toen ik een slok wijn nam', zei mijn lief....Nee, dat was ik al weer vergeten! Maar dat waren niet onze wespen, het was bij de buren!

berthi zei

Ha Betty,

Jij inmiddels ook al bij blogspot! Ik probeer nog maar enig geduld op te brengen...

Inderdaad, wat een kunstwerkje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...