Pagina's

4 mrt 2018

Over afmaken en meer van die dingen..





Na 2 maanden wordt het echt weer tijd om bij te praten..
Het is druk hier in huize Prins, de expositie in Rijswijk is al volgende maand en heel wat quilt moe(s)ten nog afgewerkt worden.
 En dat is deels al aardig gelukt.
Zoals de Weddingring..eindelijk helemaal af met bies en tunnel!
Prachtig gequilt door vriendin met een longarm..

Mijn Sterre quilt is ook terug van Elly Prins, 
zij heeft hem zo mooi gequilt, ik ben er erg blij mee.
Nu de tunnel en de bies er nog langs en dan kan deze ook
 afgestreept worden..
De voorbereidingen voor de patchwork en quiltdagen,
12, 13 en 14 april in Rijswijk zijn in volle gang en op hun site 
kan je lezen dat ik workshops 'Sterren maken' ga geven,
De sterren zoals ze in deze quilt zitten..

Mijn Hertfordshire quilt, uit het boek van Carolyn Konig, 
is ook klaar, gequilt, betunneld en afgebiesd.. 
Ik ben over gelukkig dat de quilt af is.
Zeker de laatste rand heeft nog voor veel gedoe gezorgd..
Maar goed, af is af en dat ze een beetje raar doet in de hoeken..
zie je niet als je er onder ligt..
want het is een pracht deken voor op bed geworden!

De griep heeft mij 3 weken bezig gehouden, 
2 weken zonder een naald of draad aan te raken is heel raar,
dus met wat paracetamol in mijn lijf, mijzelf van de bank af gesleept..
 En hexagonen zitten maken voor om de Dodecagons
Ergens in januari, na een workshop van Margareth Samson George,
was ik er al mee begonnen, een erg verslavend werkje..
Soms wil ik te veel, dus probeer ik lijstjes te maken, 
nou ja het maken van die lijstjes is geen probleem,
het afwerken ervan wel..soms...
Tot snel!

9 opmerkingen:

marianne zei

Betty,je Hertfordshire is een plaatje,net als al je andere quilts, en een groot compliment voor je.
We hebben genoten gisteren en met een hoofd vol plannetjes en ideeen richting zuiden gereden.

Floor zei

Prachtig geworden hoor, je quilts, en zo fijn dat er weer een paar helemaal af zijn.
Zag bij Wietske op haar blog veel moois van je voorbij komen.
Groetjes,
Floor

Carin zei

Beste Betty,

wat een werk heb je deze winter verzet ondanks de griep (het is een pittige en langdurige dit jaar).
Sterkte met de laadste loodjes van griep en quilts en tot in Rijswijk!

Hartelijke groet van Carin, een ' fan' uit Bunnik :-D

Annelies zei

Wat ben je druk met alles. Lijstjes werken, soms. Bij mij worden ze alleen maar langer.

Monica zei

hoi Betty, super leuk om te zien dat het jou gelukt is om een hele partij quilts ineens klaar te hebben. Ben reuze benieuwd naar jouw expo in Rijswijk. succes met de laatste loodjes

Phyllis zei

Zo'n leuk vooruitzicht, jouw quilts in Rijswijk. En die dodecagonnen, inderdaad zooooo verslavend, alleen al dat uitzoeken van iedere keer weer die combinaties. Veel succes met de verdere voorbereidingen voor Rijswijk.

Guusje, zei

Wat leuk dat je gaat exposeren in Rijswijk. Helaas kan ik er niet heen maar ik wens je veel plezier en succes. Jammer dat je zo ziek ben geweest van de griep. Ik hoop dat je weer beter bent. Je laat weer veel moois zien om te smullen zeg maar.

cocoya zei

Prachtig geworden hoor, je quilts, en zo fijn dat er weer een paar helemaal af zijn.
สล็อต ออนไลน์

Mrs. Sutherland zei

Ach Betty, wat laat je toch veel moois zien. Ik zit hier gewoon te watertanden! Die Sterre, daar wil een mens toch zo aan beginnen!
Groet van Mar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...