Pagina's

8 jan 2018

Bye bye 2017....welkom 2018..

De maand december is voorbij gevlogen, 
sintfeestje, minivakantie, verjaardag van mijn lief, kerst.., logeerpartijtjes...
Ik ben zoooo blij dat het januari is!!
Voor mijn Instagram maakte ik deze collage, dit geeft een aardig beeld van waar ik 
in 2017 mee bezig ben geweest.
Bovenin de 'Billingsquilt', die op de valreep van 2018 af was en nu doorgequilt wordt!
Daarnaast de Weddingring, waar ik, as we speak, nog 5 ringen voor aan het maken ben..
en daar gaan ook nog wat sterretjes op..

Ergens half december kwam ook mijn Sterrenquilt af en tijdens een mega sneeuwstorm reden wij naar Elly Prins, om deze ook door te laten quilten..

En van Elly reden wij door naar ons vakantieadres, 
waar de damherten om het huis scharrelden..
 Het was een heerlijk midweekje, aan het strand met een dik pak sneeuw..

Terugkomend daarvan ging het in één moeite door..
verjaardag, kerst en logeerfeestjes, het hele huis werd verbouwd..

En tussen al die bedrijven door kwam mijn 
Billings/Hertfordshire top af..
Een zucht van opluchting, na 2 jaar prutsen en zo blij met het resultaat.

 Nu is het even afwachten, ik hoop hem snel weer in huis te hebben,
gequilt en al..

En soms moest mijn blik even op oneindig, gewoon hexies maken van mooie Liberty stofjes..
Het wordt een spannend nieuwjaar en niet alleen op quiltgebied!!





8 opmerkingen:

Yvonne zei

Hoe gezellig ook....ik ben het met je eens. Altijd weer fijn als het ' gewoon' weer januari is. Mooi die damherten rond jullie vakantiehuisje!

Annelies zei

Succes met alles en loop jezelf niet voorbij !

BezigeBijMirjam zei

Prachtig hoor jouw quilts! Oh wat lekker dat jullie een paar dagen aan de kust waren. Lekker uitgewaaid zeker. Ik ben benieuwd wat jij nog meer voor spannends verwacht in dit nieuwe jaar.....🤗

Anoniem zei

Allemaal fijne dingen gedaan ,zoals vakantie feestjes je quilts laten doorquilten en dan niet blij zijn, ik snap dat niet .

Gr Jennifer.

betty prins zei

Misschien nog even voor de duidelijkheid, ik heb genoten van alles, het hoort bij december!

Phyllis zei

Een gezellige drukte, een echte december maand. Wat heerlijk dat je quilt binnenkort af is, lijkt me heel spannend om te zien wat een ander ermee doet. En een spannend 2018 voor de boeg? Ik ben benieuwd :-)

wilma oud zei

Ja, wat een drukke periode ligt er achter jou. Ik ben ook blij dat het januari is. Alles wat je laat zien, vind ik zoooooo mooi. Ik blijf er maar naar kijken. Veel plezier verder met de hexjes. Groetjes Wilma

Evelyne zei

Wat heb je mooie quilts gemaakt en wat fijn voor je dat de Billingsquilt wordt gequilt voor je.
Ik denk dat iedereen blij is als de maand januari zich aandient!
Hoe leuk ook het gewone gangetje is ook prima!

lieve groetjes,
Eef

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...