Pagina's

15 nov 2017

Afmaken die quilts..

Ja dat is de bedoeling: afmaken al die quilts!!
Voor de zomervakantie werd ik gevraagd of mijn quilts mogen hangen op de 
Patchwork en Quiltdagen in Rijswijk april 2018..
Als een soort overzichtstentoonstelling van al mijn quilts!
Ik was en ben nog steeds waanzinnig vereerd en bedacht dat als ik dan toch mag 'hangen',
 dan maar ook met al die quilts die 'bijna' af zijn.. 
Je kan je misschien voorstellen wat dit teweeg bracht,
uit alle hoeken en gaten kwamen projecten te voorschijn..

Zoals deze: 'The Rowdy Flat Librairie' van Susam Smith.
Hiervan moest nog 1 blok afgemaakt worden, de lieve heersbeestjes
moesten er nog op..
En het vijfde blok moest nog helemaal gemaakt!
Daar ben ik sinds een paar dagen mee bezig en het is weer volop genieten 
van al die kleine blaadjes, motjes, bloemen...
Wat is appliceren toch leuk!!

April 2018 lijkt nog ver weg, maar mijn lijst is ook lang
van quilts die ik af wil hebben...
Zoals mijn Sterrenquilt..
Hiervan komt ook een patroon en tijdens de Patchworkdagen in Rijswijk <<
ga ik iedere dag een kleine workshop 'Sterren maken' geven.
Op hun site vindt je daar, in de loop van de komende weken, meer informatie over.
Het duurt allemaal nog even, voorlopig ben ik heel zoet quilts aan het afmaken!!






16 opmerkingen:

Quiltlia zei

GEFELICITEERD BETTY,wat een leuk vooruitzicht.Ik kom zeker kijken want ik ben helemaal fan van je quilts.Heel veel plezier met het afmaken van je quilts.
Groetjes Lia

Annelies zei

Ik sta bekend om mijn schema'tjes. Werkt erg goed. Succes, ik denk aan je, want het is hard werken.

Marja zei

Had het al eerder gezegd maar nogmaals gefeliciteerd dat je 'hangen' mag daar;)
Als wij nu allemaal nét doen of dat wij ook mogen hangen dan komen die van 'ons' ook in no time af:)

Succes hoor!

Groet,

Floor zei

Wat leuk dat je mooie quilts daar mogen hangen.
Maar nog wel veel quilts afmaken dus.... ben stiekem wel benieuwd hoeveel dat wel wel niet zijn :-)
Maar voorlopig ben je lekker bezig.
Groetjes,
Floor

Karen Baking Soda zei

Wat ontzettend leuk Betty! En wat een incentive om alles asn te pakken wat nog net dat ene zetje (of twee) nodig heeft om af te geraken!
Zet hem op witte muizen!! Succes

Chookyblue...... zei

Oh wow how very exciting......... This w will be a great deadline to try and get more quilts completed.......enjoy the process.. ... These will be great ones to add to the display goodluck on the finishing....

sylvia zei

Gefeliciteerd, helemaal terecht dat jouw quilts in de spotlights komen!! Liefs, Syl

Wilma Kuin zei

Gefeliciteerd! Super. Jij mag hard aan het werk 😄

Wilma zei

Superleuk Betty! Ik wil zeker komen kijken. Wat en moois laat je nu al zien. Genieten.

Yvonne zei

Wat leuk Betty! Dan kunnen we straks weer een aantal nieuwe quilts bewonderen!

Phyllis zei

Had het al in de agenda gezet, enig!

wilma oud zei

Oh wat verheug ik me op deze tentoonstelling. Ik wil er zeker heen, nu jij er hangt. Veel quiltplezier verder. Groetjes Wilma

Janine zei

Gaaf Betty, daar zullen heel veel mensen blij van worden.

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

As usual, what beautiful work with such pretty fabrics. Enjoy your stitching without the pressure!

quiltsathome zei

Ik kom zeker kijken, ben benieuwd naar je mooie werk ! Ik hoop wel dat er een goede verlichting is.
(En ik hoop nog steeds dat er een keer een boek met jouw quilts uitkomt !!!)

cocoya zei

Ik sta bekend om mijn schema'tjes. Werkt erg goed. Succes, ik denk aan je, want het is hard werken.

สมัคร D2BET

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...