Pagina's

9 okt 2017

Made with love..Judy Newman

Hoezo zuurstokroze, geel en groen...en dan ook nog van suiker gemaakt..
een erg leuke expositie in het Stedelijk Museum Schiedam!

Mijn eigen roze, geel en groen is iets minder zuurstok..
Het is een patroon van Judy Newman,
uit haar boek: Quilts for life, made with love.
 Ik zag de quilt in april in Nantes en vond hem gelijk zo leuk
en toen ik ook nog een serie stoffen van
Anna Griffth kon kopen..
jeukten mijn handen..
Natuurlijk aangevuld met stofjes uit eigen voorraad..
 Al dat heldere groen, ik vind het zo leuk!!

Maar goed, eerst de Stardust afmaken voor ons mannetje..


6 opmerkingen:

Karen Baking Soda zei

Ik hou zo van dat frisse groen! Combineert mooi met "jouw" kleurtjes ook.
Ik dacht ik teken die stardust zelf wel even... niet zo simpel als ik dacht haha

betty prins zei

Nee niet echt simpel, na 20 blokken moet ik nog steeds oplettten.hij staat in de quiltmania 102

BezigeBijMirjam zei

Allebei leuke patronen. Ja, wat is er nu eigenlijk niet leuk!

Ellen zei

Wat een verleidelijke kleurtjes, waar kunnen we toch meer uren in een dag kopen 🤔😁

Chookyblue...... zei

The blocks look great..... Beatiful Colours.....

Phyllis zei

Een en al vrolijkheid, lijkt wel lente hier op jouw blog :-) !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...