Pagina's

22 okt 2017

herfst en hexies

Strak blauwe luchten, weelderige klimop en een oud huis..
Ongeveer in die volgorde hebben wij genoten van een weekje in Noroy. 

Alles zat mee, bijna zomerse temperaturen onder ons druivendakje,
vol gezoem van wespen en vlinders, die nog van de laatste druiven snoepten,
was ik, tussen alle andere tuinklussen door, aan het quilten..

Ik heb even terug gescrold op mijn blog,want ik wist echt niet meer hoe lang geleden 
ik hier mee begonnen ben..november 2011 plaatste ik de eerste foto's
van waar ik toen al een tijdje mee bezig  was..

Het zou prachtig zijn als na een jaar of zeven deze quilt toch af komt. 
Met ieder steekje geniet ik meer van de lapjes die ik gebruikte voor de bloemen.
Nog een weekje doorwerken en dan is ze af!
Overigens, de achterkant is ook heel mooi aan het worden, 
maar dat houden jullie nog te goed..

Zaterdag 4 november gaat deze quilt en nog een berg andere mee naar 
voor een hele ochtend Show&Tell
Je kan je nog aanmelden bij Yvonne..

13 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk, dan zie ik jou en de quilt op 4 november !

Karen zei

How very pretty. Such nice fabric choices.

betty prins zei

Wat leuk Annelies, gezellig!

Phyllis zei

Wat een mooie kleuren weer.

Wilma Kuin zei

Hahaha,... ik zal maar niet weer zeggen dat ik deze zo prachtig mooi vind toch?! ;o)

Marja zei

Prachtige foto's en de quilt past helemaal bij deze herfst tijd, mooi!

Groet,

BezigeBijMirjam zei

Je hebt een hele mooie hexjes bloementuin Betty!

Chookyblue...... zei

Beautiful.......

Lida zei

Hij wordt schitterend
Groetjes
Lida

wilma oud zei

Oh, hier wordt je vrolijk van. Prachtig. Groetjes Wilma

Nifty Quilts zei

Beautiful quilt! Just the right amount of each color to make it fresh and warm.

Bed, breakfast en quilts zei

Superquilt, ik lig er graag onder, lekkere vrolijke kleuren!

Lamasure zei

This quilt is gorgeous and your work is perfect ! Love it!!!
I love all your works
Véronique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...