Pagina's

18 mei 2017

Zoiets dus..(3)

Een quiltmarkt bezoeken en zonder stofjes thuis komen, is ondenkbaar..
Deze keer had ik trouwens een boodschappenlijstje bij mij,
want voor de Steam Punk quilt moest een achterkantje aangeschaft worden..
En dit is hem geworden!!
Ik was er helemaal weg van, al die poezen, al die kleurtjes
was er van overtuigd dat het zou passen bij deze top..
Alle blokken zitten aan elkaar en er zit een rand omheen van verschillende stofstroken.
(blijkbaar geen foto van gemaakt..)
Het is een jongetjesquilt, voor onze Lewis,
met heel veel kleur en gekke dieren stofjes!

Maar zoals vaker gebeurd, had ik te weinig poezenstof gekocht voor de hele achterkant..
Gelukkig had ik nog wat stof die erbij paste en met veel kunst en vliegwerk
werd het  toch nog iets..
 Een oud Kaffe Fassett paste er mooi bij, maar vulde niet de hele achterkant,
uit alle restjes haalde ik nog net een mega grote 'steam punk'..
Zoiets dus...

5 opmerkingen:

Frea zei

Wat een mooie poezenstof, de kleuren zijn geweldig.
Onderaan het blogbericht zag ik een hele originele achterkant.
Het jongetje, die deze quilt gaat krijgen boft enorm.
Groetjes Frea.

Else zei

Wauw Betty wat een SUPER oplossing voor de achterkant!! Zwaaizwaai

BezigeBijMirjam zei

Super keuze die poezen stof en goede oplossing voor de achterkant. Dat is echt patchen!

Marja zei

Wat een grandioze quilt voor Lewis gaat dit worden.
Het voordeel van 4 weken vanaf de 'radar' is wel dat je nu veel kan laten zien:)

Groet,

Supergoof zei

Hij is geweldig, lief en vrolijk!
:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...