Pagina's

23 apr 2016

Nantes 2016

Met een bus vol Nederlandse quiltsters reden wij dinsdag ochtend richting Frankrijk..
De grote quiltshow in Nantes trok ons die kant op en 
na een lange reis, belandde wij op de plaats van bestemming. 
Vol verwachting betraden wij, woensdagochtend vroeg, het 'heilige der heiligen..'

hebben jullie vast al gelezen hoe fantastisch het was
en dat was het !!

Die woensdagochtend was het nog niet zo druk en liep ik, 
op vleugeltjes, langs de prachtigste quilts en 
de meest verleidelijke stoffenkramen..
Vooral de quilts van Margareth Sampson George en Brigitte Giblin
vond ik zo verrukkelijk vrolijk makend..
dat mijn allereerste aanschaf het boek van Margareth was,
van Brigitte had ik de boeken al eerder gekocht.
Het is zo leuk en inspirerend, met veel verhalen over quilts en tips,
vol humor geschreven.
Van haar quilts heb ik veel detail foto's gemaakt
met je neus ergens bovenop, zie je hoe ze met stof omgaat..

En na het bekijken van al dat moois, was er geen houden meer aan..
Dit is de buit van 2 dagen struinen langs stof kraampjes
wat antieke lapjes, wat Tula Pink, wat Japanse
en veel meter stippenstof...

Er valt nog zoveel meer te vertellen..bijvoorbeeld dat 
mijn eerste blok van the Rowdy flat Libriary
van Susan Smith
gewoon in Nantes af is gekomen!! 

En dat n.a.v. mijn vorige blogje over de Weddingring
er heel veel workshops zijn gepland..
Wie had dat kunnen denken..
kijk voor informatie even bij Activiteiten 2016/2017 


8 opmerkingen:

Marja zei

Ik stel me voor dat je nog even 'nastuitert' van deze dagen, en vol met ideeën aan de slag gaat.
Zo leuk om al die verschillende foto's te zien van Nantes.


Groet,

Judith zei

Wat was t heerlijk!

Supergoof zei

Hoi Betty,
dankjewel voor je Nantes verhaal met prachtige foto's, ik zit te Genieten!
:o)

Yvonne zei

Zo leuk om alle 'Nantes' belevenissen te volgen op alle blogs! Wat een heerlijkheden komen er voorbij en wat een mooie buit mocht er mee terug naar huis!

Anoniem zei

Dank je wel voor je verhaal en foto's over Nantes. Wat een prachtige stofjes!!! Je wordt er heel hebberig van, denk ik. Groetjes Wilma

Tilly zei

Bedankt voor je Nantes-verslag, erg leuk om de foto's te bekijken. Je werkstukken zien er trouwens prachtig uit.

Monica zei

Super leuk allemaal

Guusje, zei

Wat zullen jullie genoten hebben. Mooie aankopen heb je gedaan en je weddingring en RFLQ vind ik zo vreselijk mooi worden. Genieten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...