Pagina's

23 nov 2014

Quiltbee-feestje...

Het was me het dagje wel, gisteren bij Judith....
Mijn hoofd zit nog vol van alle lieve en leuke dingen, van alle aandacht voor het prachtige quiltwerk dat voorbij kwam, van alle lekkers..., van alle aanwezige meisjes...
Het begon al een paar maanden geleden, 
De uitnodigingen werden rondgestuurd, want Juud werd 50 en dat zouden wij vieren met een Quiltbee-feestje! 
De datum stond dik gedrukt in mijn agenda, 
Want was is er leuker dan met 10 quilters in één huiskamer te bivakkeren..., 
waaronder één jarige Jet
Als je op jarige Jet klikt kom je op Judith's blog met alle foto's en verhalen

Ook de Prince was een beetje jarig, samen met mijn rozige exemplaar gingen ze op de foto.
Wat een leuk stel zo!!

Voor mijn eigen archief heb ik heel wat foto's gemaakt, want je weet maar nooit..
Stel dat ik toch doorga met de LE, dan is het fijn om te zien hoe 
Ineke,

Janny 

of Wilma<
het hebben gedaan, want er valt nog heel wat van hen te leren!!
Het was een heerlijk dagje daar in Hoevelaken, waar zelfs Susan nog een beetje aanwezig was.. 






14 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een inspiratie allemaal! Zal vast heel gezellig geweest zijn… geniet nog maar even lekker na!

Wilma zei

Het was reuze gezellig je weer te zien Betty! leuke dag was het hé?! ik heb genoten. Je roze prins, of prinses dan denk ik, is beeldschoon! ik hou er van.

Hermie zei

zoals ik bij Judith heb gelezen was het een heerlijke bee en een verjaardags feest. Super zo met quiltsters onder elkaar.

@nke zei

Ook al zo'n heerlijke dag. Quilters weten wel hoe ze het gezellig maken met elkaar! Tot gauw..

Floor zei

Heb bij Judith gelezen en gezien wat een heerlijk feestje dat is geweest.
Je wordt ook maar één keer 50 jaar, en het is een kroonleeftijd!
Heerlijk om zoveel te delen met elkaar en te genieten van elkaars werk.

Sis Voorn zei

Leuk ook dat prins en princess elkaar mochten ontmoeten ;-)

KijkDaarIs zei

Ook al zo'n gezellige boel !!..;0)

Ans zei

De vrolijkheid spat van de foto's af!

Ineke M zei

was een heerlijke dag Betty leuk dat we elkaar weer gezien hebben
en die prins en prinses, te leuk eigenlijk, misschien moet je toch ook nog maar een blauwe maken ;-)
tot gauw.
lieve groet Ineke

Ageeth Dorsman zei

Ik las het zojuist ook al op de blogs van de jarige Jet en van Wilma, dat het echt een supergezellige, feestelijke Bee was.
Leuk ook, de prins en prinses bij elkaar. En die LE's, dat blijven voor mij ook erg grote verleidingen en wat zijn deze toch prachtig gemaakt! Misschien...ooit...
Groetjes van Ageeth

quiltsathome zei

Wat zal het gezellig geweest zijn !
ik heb de Quiltmania nu ook gekocht, leuk om jou daar ook in te zien staan.

Annemarie zei

Wat een bijzonder mooie applicatie projecten zie ik hier voorbij komen. En de Prince is ook al zooooo mooi! Ik ben net met de Stonefields begonnen, dus voorlopig geen tijd voor iets nieuws. Maar je weet maar nooit. Groetjes, Annemarie

Jane in Cumbria zei

Leuk zo'n feestje, vooral als je er dan ook nog een prins en prinses bij hebt..;o) Je prinses wordt trouwens prachtig!

Klara's Quilthoek zei

Zoveel gezelligheid en zoveel moois op één dag!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...