Pagina's

24 sep 2018

Liberty hexen..

Nog een klein 'nagekomen' berichtje van mij..
Zoals ik al schreef..ik ben met een lijst in de hand, quilts aan het afmaken..

Soms is dit alleen nog maar een doos vol met hexjes,
maar met het idee om daar een quilt van te maken
of in ieder geval iets te doen met mijn verzameling Liberty stoffen
(dit is de laatste aanwinst..uit de kringloopwinkel..)

En dan is daar ineens HET idee, ingegeven door iets anders waarmee ik bezig ben..
een geel ruitje als een diamant tussen de hexjes 

Mijn handen jeuken om hier mee verder te gaan..
maar eerst moeten er nog wat sterren aan elkaar gezet worden voor de
Puntgave Sterren Workshop
van aanstaande zaterdag..en zondag, dinsdag en donderdag..
Kijk maar even op de Workshops pagina (zie ^),
de meeste workshops zitten vol, maar hier of daar is nog een plekje vrij 


4 opmerkingen:

Annemiek zei

Heerlijk dat je zomaar een brainwave krijgt en weer verder kan. Succes en veel plezier met je workshops.

Phyllis zei

Wat moet jij een geweldige stoffencollectie hebben, zoveel Liberty! Vrolijk en zonnig project gestart. Succes met de workshops!

Nettie Bee zei

Beautiful as always ❤️💛💖

Christine S. zei

Prachtig! Een superidee!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...