Pagina's

1 jun 2017

over randjes en hoekjes...

De Billings of Hertfordshire, zoals deze quilt wel wordt genoemd,
afhankelijk van wie het patroon heeft gemaakt,
is bijna...bijna...af!
De één na laatste rand zit eraan genaaid en nu komt 
de vlag op de taart!!
Ofwel de mega lange verlengde hexagonen rand
Gelukkig lag die rand al grotendeels klaar..dacht ik...

Nog even de hoekjes maken




en dan zou het afwerken beginnen..dacht ik.. 
Maar wat ik over het hoofd had gezien waren de witte driehoekjes,
 die nog aan de randen gezet moesten worden 
en dat zijn er erg veel..
Ik ben dus nog wel even bezig, maar het goede nieuws is:
het eind is in zicht

8 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Even doorbijten! Het wordt prachtig!

Supergoof zei

geweldig mooi! Heerlijk dat het einde in zicht is, bij mij nog lang niet,...
;o)

Evelyne zei

Hi Betty, die randen zijn een heel werk heb ik gezien bij Judith. Hij wordt zo mooi jou Billings!! Ben altijd weg van jou kleurgebruik!

Lieve groetjes,
Eef

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat mooi word je Mrs..
De laatste loodjes.
Al is het aanzetten van de driehoekjes en van de randen nog best wel veel werk ..

KijkDaarIs zei

Ik ben nog lang niet zover..maar dat geeft niet...het begint wel weer te kriebelen als ik deze mooie punten bij je zie ..en je kleuren zo lekker vrolijk..
Fijne dag😊

Heleni zei

Een beauty Betty. Je zou er
"bedrijfsblind" van worden, van zoooveel stukjes en dan zie je wel eens iets over het hoofd, zoals de witte driehoekjes....

Heleni zei

Een beauty Betty. Je zou er
"bedrijfsblind" van worden, van zoooveel stukjes en dan zie je wel eens iets over het hoofd, zoals de witte driehoekjes....

Judith zei

Oh nee! Weer een rand vergeten! Zo hebben we allemaal wel onze missers met deze quilt! Ik mag wanneer we weer thuis zijn de hoeken maken!!! Wat een project he bet? Hebben we toch maar mooi gefixt! See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...