Pagina's

31 aug 2016

niks om handen...

En toen had ik ineens niets te doen..
ik kon niet verder met de Rowdy en ik wilde (even) niet verder met mrs. Billings..
Maar gelukkig had ik mijn nieuwe boek van Margaret Sampson George
wel bij mij en dat brandde in mijn tas..

Ik was totaal verliefd geworden op deze mandjesquilt!!

Er zat niets anders op, ik begon te knippen en spelden
Gewoon om even te zien hoe dat werd..

En nog wat bloemetjes op mijn rode stippen ondergrond geprobeerd,
een flinke lap, die ik in Nantes had aangeschaft, kwam nu goed van pas.

En het mandje werd op de lap geappliceerd..

 En het beviel zo goed, dat er nog een mandjes volgde..

En nog wat sterretjes..

Geïnspireerd door alle kleur in de tuin
kwamen er wat bloemen bij..

En het is dat het franse huis helemaal vol stroomde met kindertjes, groot en klein, 
anders was de quilt misschien wel af geweest.. uhhh,,

En nu verdeel ik mijn tijd tussen de Rowdy en de Mandjes,
mevrouwtje Billings is nog even 'op vakantie'..

Nog even wat nieuws over de Workshops van de Weddingringquilt:
er is nog steeds veel vraag naar en daarom zijn er wat data bijgekomen.
Zoals in Staphorst, Etten-Leur en Oosthuizen (N-H)
In de Agenda vind je meer informatie..




10 opmerkingen:

Monica zei

leuke mandjes, lekker vrolijke kleuren

Floor zei

Ach, wij quilters hebben het toch zwaar hè? Worden we zo maar gedwongen om iets nieuws te beginnen. Tja, en als er dan één blok gemaakt is....
Beeldig!!!

aniet60@gmail.com zei

Hele mooie mandjes...en mooie kleuren ook

aniet60@gmail.com zei

Hele mooie mandjes...en mooie kleuren ook

Bed, breakfast en quilts zei

Die mag mee hoop ik de 9e?

Anoniem zei

Wat fijn dat je ook in Etten-Leur komt. Groetjes Wilma

Lamasure zei

I love your work it's gorgeous
Véronique

Nifty Quilts zei

Oh my! These are all so pretty, and they have a sense of whimsy. Beautiful!

Evelyne zei

Wat een leuke zomerse mandjes, Betty.
Je kleur gebruikt is WOUW!!!!

lieve groetjes,
Evelyne

Chookyblue...... zei

love the colours and prints you are using in this quilt.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...