Pagina's

3 mrt 2016

stand van 'zaken'...

Soms zit het mee, soms zit het tegen,,
Mijn zonnige Mrs. Billings groeide en groeide..de verkeerde kant uit!!
Zo mooi als dit randje er al aan zit, de stof past er heel mooi bij, al zeg ik het zelf,
maar dat randje moet er weer af, net als dat blokjes randje..
Ja, zo gaat dat soms..de keus was ..een rokje...of een platte quilt
en ik ging voor dat laatste, dus moet het allemaal wat strakker aan elkaar gezet
want anders komen er toch echt plooien in:))

En om moed te verzamelen werk ik verder aan mijn Weddingrings,
gelukkig hier geen rokjes dreiging, tot nu zit alles goed!
De ringen zijn even op mijn Stonefieldsquilt gespeld, 
een perfecte designwall
ook voor dit mooie oude baafje
dat ik van Marja << kreeg.
Op Marken dragen/droegen de vrouwen dit in hun klederdracht.
Het is 30 x 30 cm en werd op de borst gespeld of met lintjes vastgezet.
Om hier nou de schaar in te zetten..voorlopig nog niet,
ik kan er altijd nog een rokje bij maken!!



5 opmerkingen:

Quiltlia zei

Betty je weddingring wordt prachtig.Ik ben er helemaal weg van.
Groetjes Lia

Judith zei

NEE! wat erg! Maar ook heel verstandig, als het dan toch niet goed zit, en gaat plooien. Balen is het wel. Ik vind het zelf ook super spannend om er mee bezig te zijn hoor. K'heb nog nooit zo netjes genaaid als nu. En de weddingring...... een plaatje. Heb zelf de mallen inmiddels ook in huis.......

ria vogelzang zei

Gelukkig pak je de te ruime stof wel meteen aan.....echt veel beter,, en moed? Ik twijfel er niet aan of dit komt ook helemaal goed!! Blijven genieten hoor! (doe ik ook van jouw kleurtjes en stoffen.... ;) ....)!
En oooh, die Weddingring..... wat kijk ik daar al jaren met bewondering naar....
Zo superleuk!
Misschien als er weer een handproject af is????
;D
Liefs, Ria.

Steekjes en Stygn zei

Vervelend is dat als het ineens niet wordt zoals je wilt. Wel moedig dat je het meteen aanpakt. Je gebruikt altijd zulke mooie kleuren. Je wedding rings worden prachtig.
Fijn weekend
Anje

Joyce zei

Oh wat mooi allemaal weer! Prachtige weddingrings!
Rokjesdag in quiltland? Nee dat staat niet :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...