Pagina's

9 mrt 2016

Op pad...

Vanochtend ging de reis naar Culenborg..
Om precies te zijn naar de Bed en Breakfast Lots4U,
om mijn quilts te laten zien en een workshop te geven
aan de dames van de Lekprikkers..
Een enorme tafel, vol enthousiaste quiltsters..

Er werd hard gewerkt aan een blokje van de Daisies quilt
en na afloop kreeg ik dit mooie boeket
Met het zonnetje er zo op, lijkt het net een schilderijtje..

Aan de dijk waar de B&B zit, bevind zich ook een quiltwinkel
Fat Quaters van Willeke!!
Niets leukers dan na afloop van de workshop daar ook even binnen te kijken..
En dit is de buit van deze ochtend..
Stofjes voor de Weddingring en mevrouwtje Billings..
Voorlopig kan ik weer vooruit...

10 opmerkingen:

Steekjes en Stygn zei

Moe maar tevreden denk ik. Wat ziet het daar gezellig uit aan die grote tafel. Mooie oogst waar je mee naar huis ging.
Anje

Willeke zei

Leuk en gezellig dat je even in mijn winkeltje kwam neuzen.
En hoe heerlijk dat ik je nog kon helpen aan de ontbrekende patronen.
Groetjes Willeke

KijkDaarIs zei

Zier er weer gezellig uit ..al die patchende dames..;0)
Mooi boeket en lapjes...
Hier kun je weer leuk op terug kijken..
Fijne dag

Yvonne zei

Wat een supertafel hebben ze daar! Kan me voorstellen dat het een superdag was daar en als je dan met bloemen en lapjes terug naar huis mag je weer dankbaar zijn!

Anoniem zei

Dat is kwijlen. Prachtige lapjes. Groetjes Wilma

Liane zei

We hebben genoten van je bezoek Betty. Prachtige quilts en een leuke workshop waar we weer wat van geleerd hebben. Ik zit nu nog na te genieten van de foto's en van het Daisies patroon. Heerlijk!

Karen Baking Soda zei

Zo gezellig bij Willeke! Goed gescoord!

Marja zei

Mooie lapjes er bij hoor!
Zal maar niet laten zien wat ik net bij Karen gehaald heb:)

Groet,

betty prins zei

Kan mij er iets bij voorstellen..was er 2 weken geleden...moest er thuis een nieuwe plank voor vrijmaken😊😁

Marja zei

Ik ben eerst in huis gaan kijken of dat er iemand thuis was, toen snel mijn tassen naar boven gedaan:)

Groet,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...