Pagina's

10 sep 2014

Staphorst, here I come...

 Ik ben net door al mijn archieven heen gegaan, op zoek naar foto's van mijn bezoekjes aan Staphorst en Rouveen. 
Heel wat keren ben ik daar geweest, op zoek naar kostuums en folklorestoffen. 
Het was in de tijd dat ik de kostuums maakte (en verzamelde) voor een theater gezelschap.
Het waren heerlijke uitstapjes naar het noorden en de 'buit' was om van te watertanden!  

Staphorst heeft voor mij daarom een speciaal plekje in mijn hart. 
Ik wordt al helemaal enthousiast als ik de afslag op de grote weg zie...
en daarom was ik ook zo opgetogen toen Gerda Stegeman
van het Quiltpapalce,
mij vroeg om een Show & Tell te komen geven,
ter gelegenheid van hun 10 jarig bestaan!

Op zaterdag 20 september ben ik daar om mijn quilts te laten zien (ochtend en middag!),
je aanmelden hiervoor kan via de quiltwinkel <<
En natuurlijk komt mijn Dear Jane ook mee, met haar mooie Staphorster achterkantje !!

8 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Leuk!! Ik kom!!! Super om je daar te zien met je prachtige quilts, Betty! :D

bep zei

Heerlijk om zo on tour te zijn, geniet er maar van, Bep

Truus zei

Leuk-dat is tenminste niet te ver weg!!!Maar waarom nou net op 20 september?? Dat is mijn verjaardag en ik kan moeilijk met kinderen en kleinkinderen daar aankomen.Wat jammer nou.
Veel plezier in Staphorst!
groetjes,Truus uit Drenthe

marcella zei

mooie locatie, Betty, heel veel succes daar

Floor zei

Wordt was weer een feestje met heel veel enthousiaste vrouwen die zich o.a. aan je mooie Jane gaan vergapen.
Veel plezier.

Judith zei

Wat leuk Betty dat je ook hier gevraagd bent. Je bent er maar druk mee. Toch wel het weekend in november en januari vrij houden hoor!

Ineke M zei

wat een prachtige stoffen zijn het toch ga ook heel graag naar Staphorst
Heb ooit een zwart witte quilt gemaakt met als accenten het blauw en groen van de staphorster boerderijen,
Veel plezier 20 september Betty
groetjes Ineke

Evelyne zei

O Betty wat leuk!
Heel veel succes weer, ik weet dat je de dames weer een inspirerende dag gaat geven.

groetjes, Evelyne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...