Pagina's

7 sep 2014

een dagje bij Jokies

Eijbergen ligt voor mij niet echt naast de deur, maar gisterochtend, in alle vroegte, reden Joyce, Anke en ik die richting op..
Waar ik mij al een paar weken op verheugd had, zou eindelijk plaatsvinden: de Show&Tell bij Jokies Handwerkatelier! 
De rit verliep goed, Joyce reed en wij vulde de tijd met bijpraten, over van alles en nog wat, maar vooral over handwerken.. Bij aankomst stond Joke ons met koffie en iets lekkers, op te wachten in haar prachtige winkel.
Mijn mond viel open, wat een leuke, lieve, prachtige dingen zag ik allemaal! Zoveel moois, ik zou bijna vergeten waarvoor ik gekomen was...
De ruimte vulde zich met vrouwen, die speciaal voor mij.. (Joyce zei het nog maar eens..) gekomen waren. Dus na de koffie en kennismaking mochten de quilts uit hun manden komen.
De tijd vloog voorbij en voor ik het wist, waren de manden leeg en lagen de quilts op de tafel, zodat iedereen er nog eens goed naar kon kijken.
Daarna moest er even op adem gekomen worden en de grote tafel verplaatst voor de lunch en de workshop.
Joke had gevraagd of ik kleins wilde voorbereiden en omdat ik al weken alleen maar met hexjes bezig ben, leek mij dit wel een goed plan. Dus met 18 vrouwen aan het hexen, op mijn manier, dat wel...
En dat betekent: knippen van kleine stukjes 'tesa-schildertape', om de op maat geknipte lapjes om het kartonnetje te plakken.
Om er daarna een bloemetje van te maken,..het was nog lang heel gezellig...

Er werden nog lapjes gekocht, tips uitgewisseld en ohh's en ahh's geuit bij een LE rand... (ik weet niet hoe de maakster hier van heet, maar geloof mij, het was prachtig!!)
Het was zo leuk om Joke te leren kennen en in haar prachtige winkel mijn quilts te laten zien.
Dank je wel voor deze dag!

12 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een leuk verslag !

Ineke M zei

Wat een gezellige dag Betty
Uit je verslag lees ik he enthousiasme ;-)
Groetjes

Balsemien zei

Het was heel erg leuk Betty! Ik heb weer genoten en de nodige inspiratie opgedaan...

Monica zei

Het leuke spettert van jouw verslagje af, volgende keer wil ik er weer bij zijn hoor

droeps zei

Het was een heerlijke dag Betty! Mijn vriendin en ik hebben genoten van jouw quilts en verhalen, de tips, de gezelligheid met de andere dames en natuurlijk van de winkel van Joke. Nogmaals bedankt !!
Annemarie

berthi zei

Dat ziet er allemaal heel gezellig uit!

Unknown zei

Dat lijkt me een heerlijke dag te zijn geweest!

quiltsathome zei

Jee, wat ziet het er weer gezellig uit.
Ik vind jouw quilts ook altijd zo mooi van kleur !
'Tuurlijk wordt zo'n dag met jou weer gezellig !

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Het zal wederom genieten geweest zijn, dat weet ik zeker!!!!
leuk weer zo'n show en tell van jou, gegarandeerd succes.
groetjes
Wietske

Sis Voorn zei

Weet je wat het probleem is ? De weekenden zijn echt veel te kort ;) zoveel leuks ...zucht...

Floor zei

Wat zullen al die vrouwen genoten hebben van je mooie quilts.
Heerlijk toch om ze te mogen laten zien, dat ze bewonderd worden, wat zal je trots geweest zijn, en dat mag best!
Dat leuke oude poppenbedje met quiltje in de winkel viel me natuurlijk direct op :-)

Evelyne zei

Fijn dat het weer een succesvolle show & tell is geweest!
Mooi hoor jou quilts over dat quiltrek!

Fijne week en groetjes, Evelyne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...