Pagina's

4 apr 2014

dansen van plezier...

Morgen is de Show & Tell bij Wietske in Den Bosch en alle voorbereidingen zijn getroffen...
Mijn quilts, in alle stadia van af tot bijna af... liggen klaar, zelfs de Floral Beauty 
(er moet nog maar één randje aan gezet worden..)
en de Daisies (daar moet nog wel een hele rand omheen..)
En natuurlijk komt de Sarah Morrell mee, nog niet gequilt....oh nee...
Er natuurlijk komt Jane mee (helemaal gequilt )!

Ik hoop dat ik jullie zo lekker genoeg heb gemaakt...
 en mocht je er niet genoeg van krijgen...
Er volgen nog wat herkansingen:
Bij Atelier Bep en bij Jookies (6 september)
of die dagen al vol zitten weet ik niet, kijk daarvoor even op hun weblog/site

Volgens mij kan er morgen niets meer misgaan.
Ik heb er zo'n zin in, ik kan wel dansen van plezier..
(zoals Islay deed in de hal van het Rijksmuseum)




16 opmerkingen:

Steekjes en Stygn zei

Heel veel plezier morgen. Zou er graag bij willen zijn maar ja.... Wij zitten al in Frankrijk.
Groetjes
Anje

Saskia Smit zei

Heel veel plezier morgen. Groeten aan Wietske

Wilma zei

Heel veel plezier morgen! ik weet zeker dat de dames die jou komen zien zich zullen vermaken en vergapen.

jolanda zei

Wat zou ik ze graag ook eens in het echt willen zien. Ik ga toch echt ook eens zo'n show & tell bijwonen hoor. ;-))
Alvast veel plezier morgen!!

Judith zei

Heel veel plezier, geniet ervan. Groetjes aan wietske

Anoniem zei

Succes morgen, je quilts zijn prachtig, groetjes Dorien

Anoniem zei

Heel veel plezier Betty, daar in het verre Brabant bij Wietske;)! Ik hoop dat iedereen net zo'n fijne dag heeft als wij bij Karen hadden onlangs!! Lieve groet!

sylvia zei

Heel veel plezier, wordt vast minstens zo leuk als bij Karen!!!

Annelies zei

Succes en heel veel plezier toegewenst !!

Supergoof zei

Geniet ze en heel veel plezier!!
:o)

Annie zei

Dat word genieten morgen bij Wietske !
Wat een lief danseresje.

Lieve groet,
Annie.

Heleni zei

Dat gaat vast heel gezellig worden bij Wietske.
Heel veel plezier.

Phyllis zei

Een hele fijne dag toegewenst. Er gaan weer veel dames van je verhalen en quilts genieten!

Berna zei

Heel veel plezier morgen!

Quiltlia zei

Heel veel plezier en als iedereen zo geniet van je show en tell als ik heb gedaan komt het helemaal goed.
Groetjes Lia

lheurebleue zei

zo mooi!!!!
maar het mooist van al is de dansende Islay (zo groot alweer!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...