Pagina's

20 mrt 2014

zee, zon en nog wat...

Oh, my, wat is het heerlijk in Ouddorp!
Wij hebben een schattig huisje gehuurd en iedere dag schijnt de zon en waait het waanzinnig, zoals het hoort in deze omgeving... Wij wandelen wat en fietsen wat en genieten van de rust!
Ik heb alleen een borduurwerkje bij mij, helemaal niets quilterigs, geen blokjes die genaaid moeten worden, niks niet... Dat is wel even wennen, maar het is ook goed.
Lekker een beetje nadenken over waar ik de laatste maanden, tussen de bedrijven door, mee bezig ben geweest.  Zoals het aan elkaar zetten van wiebertjes...
En het aan elkaar zetten van hexen, grote hexagonen die ik gestempeld had, met zo'n handige stempel van Quilt it & Dotty. 

Al wat langer geleden had ik deze yoyo's gemaakt en ze netjes, volgens het patroon van Dorien Weijtmans, op een lapje genaaid...
Er volgden meer 'probeerseltjes' zoals ik mijzelf voorhield, want ik was helemaal niet van plan deze quilt te maken, 2 vriendinnen waren heel druk hiermee ...de yoyoquilt van Dorien...., maar ik was met heel andere dingen bezig....jaja....
Toch zitten er nu al een paar stroken aan elkaar genaaid en het ziet er zo leuk uit!!!!
Het is ook zo licht en vrolijk, zo zonnig ook en daar dacht ik aan, wandelend langs de zee!
Het is tijd voor zomerse quilts!!

11 opmerkingen:

Ans zei

Een heerlijke ontspannen vakantie, en dan nog zulk lekker weer, je boft!

Tilly zei

Even lekker uitwaaien, veel plezier!

Phyllis zei

He lekker, dat uitwaaien. Je bent weer met mooie dingen bezig, zie allemaal lente-achtige stofjes.

bep zei

Ik teken ook hiervoor hoor Betty,
Bep

Berna zei

Lekker ontspannen. Geniet ervan.

Floor zei

Zien er beeldig uit die stroken zo aan elkaar.
Daar krijg je inderdaad een echt zomers strand gevoel van.
Ben benieuwd hoe hij verder gaat worden.

sylvia zei

heel veel plezier en lekker even bijna-niets-doen.......;)

marcella zei

o, het is meer dan een dagje ut! lucky you en dat met dit weer! zálig!
Lekker genieten, Betty en uitgerust weer terug

Guusje, zei

Geniet van je vakantie heerlijk even uitwaaien en ja het moois wat je weer laat zien zucht. Ik ga snel een jane blokje in elkaar zetten.

Evelyne zei

Heerlijk even uitwaaien en nadenken over volgende projecten.
Geniet van je dagen.

Fijne zondag,
Evelyne

lheurebleue zei

die yoyo's zijn zo leuk! ik wil ook al lang 'iets' met yoyo's doen.
wat heeft de natuur een mooie schelpenquilt gemaakt, zeg!
geniet nog van zee & zon & wind & elkaar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...