Pagina's

10 mrt 2014

eindelijk.......

 Na al die weken, dat ik jullie tot vervelens toe over mijn Sarah Morrell heb verteld, dan nu 
...eindelijk.... 
Alle blokken zitten aan elkaar en zelfs de randen zijn gelukt!! Dat ik ruim 3 jaar geleden aan deze quilt ben begonnen, weet ik door het bloemenkransje dat ik voor Islay maakte. 
Verder heb ik mij redelijk aan het patroon gehouden, maar wel mijn eigen stoffen gebruikt. 
Het vogelstofje is echt heel oud en komt van een Franse rommelmarkt. 
Het maken van deze quilt heeft mij weer heel veel geleerd, al die verschillende blokken, die vreselijke sterretjes (waardoor deze quilt bijna niet afgemaakt zou zijn..), die schattige broderie perse en appliqué. 
En het was ook een goeie les in doorzetten, pfffff, wat ben ik blij dat het gelukt is....eindelijk!!!
De top is af, het quilten zal nog even op zich laten wachten of misschien laat ik haar wel machinaal doorquilten, als ik durf....

26 opmerkingen:

Miriam zei

Congratulations on finishing your Sarah Morrell. That is quite an achievement!
She is stunning!!

Carole~Quilter on the hill zei

Oh wow! Your Morrell is very beautiful - congratulations!!

My personal craft shop zei

Wat is die prachtig! Super dat ie nu klaar is.
Groetjes, Tineke

Annelies zei

Wat is ze mooi ! Super dat je top af is.

Phyllis zei

Ze is beeldschoon! Van harte gefeliciteerd met deze affo, dat moet een heerlijk gevoel zijn. Ben benieuwd wat je beslist over het quilten....

Ans zei

Goed dat je hebt doorgezet, het resultaat is supermooi!

sylvia zei

deze had echt niet onder in de kast moeten blijven liggen, Betty! Hij is prachtig geworden!!
En laten quilten is eng, tot je de eerste in je handen hebt.......;)
groetjes, Sylvia
ps en je hebt ons ECHT niet verveeld de laatste weken met je Sarah!!!

Kleine Vingers zei

Wat is het een mooie quilt geworden! Knap dat je doorgezet hebt, en nu heb je er iets heel moois voor. Een quilt om trots op te zijn.
Groetjes

Shirley zei

Beautiful.

Monica zei

Wow, gelukt! super leuk enwat is hij toch ontzettend mooi geworden, goed dat jij die laatste loodjes hebt doorgezet. Ben reuze benieuwd of je hem zelf gaat doorquilten, dat lijkt mij een enorm grote klus.

Tilly zei

Wat is je Sara prachtig geworden, en helemaal in de "Betty" kleuren.
Perfect. groetjes Tilly

Lida zei

Prachtig! Helemaal de moeite waard om deze af te maken en je gaat vast genieten van het quilten, al die verschillende motieven zullen allemaal om ander quiltwerk vragen! Gewoon lekker in de zon in La Douce!
Groetjes
Lida

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat is-ie prachtig!!!
Groetjes, Cisca

Wilma Kuin zei

Gefeliciteerd!!
Hij is prachtig!!

Wilma zei

Wat een prestatie, petje af! Heerlijk gevoel of niet? Veel plezier van deze mooie quilt.

Quilting Moesje zei

Wat een mooi verhaal bij je geweldig mooie quilt :0) en de lapjes ...

Groetjes,
Simone

Sonja Snijder zei

Maar dan heb je na drie jaar ook eer van je werk! Hij is echt prachtig geworden.

Evelyne zei

Super is je Sarah geworden.
Goed dat je hebt doorgezet, met de hand quilten lijkt me wel een klus.

lieve groetjes, Evelyne

gi quilt zei

Love your Sarah Morrell. Beautiful!

I bought the pattern last year and want to make it some time in the near future.

Heleni zei

Oh oh oh wat is ze mooi geworden.
Heel goed dat je doorgezet hebt. Tis toch te mooi om onder in de kast te mieteren.
En nu lekker quilten......(doe het maar met de hand)......

betty prins zei

Lieve Moon, je stofje is onderweg naar je!

Anoniem zei

Proficiat! Wat is ze mooi. vr gr Sabine.v

Guusje, zei

Wat een beautie is het geworden. Werkelijk Prachtig.

Floor zei

Gefeliciteerd met je affe Sarah!
Heerlijk toch dat ie... o nee ze nu helemaal af is.
Als je Sarah heet, moet je wel een meisje zijn toch?
Laten doorquilten, het is wel verleidelijk.... wordt vast wel mooi, maar het is een keuze.
Heb je nog veel werkstukken liggen die je af wilt maken, of misschien wel aan wilt beginnen.
Quilten van een quilt met al die verschillende blokken is wel een langdurig project, maar het wordt wel meer "eigen".
Ben benieuwd wat je gaat doen.
Eerst maar eventjes van de top genieten.

Saskia Smit zei

Een topprestatie

lheurebleue zei

wow!
prachtig, indrukwekkend!
daar zit je zelf toch vol bewondering naar te kijken?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...