Pagina's

30 mrt 2014

een échte J A N E dag!

Waar zal ik beginnen..de ontvangst...bij Juud, met dit hart en een roze taart!
Wie er waren: Wilma, Sis, Marianne, Annie, Karen, Berna, en ik..Yehhhh!!
Er vielen gruwelijk veel mooie quilts te bewonderen (ik wil ze allemaal...maken..)
Er viel heel veel te bespreken, alle tips en trucs..die quilters zo graag met elkaar delen.. 
Er was een heerlijke lunch, in de tuin, waar wij de hele dag genoten van de zon en elkaar!
En gelukkig zijn er foto's van en kan ik nog lang na genieten van deze fantastische dag.
Berna verstopt achter haar prachtige quilt..
een Jane in-de-maak van Marianne..uhhh,,ik bedoel Sis!!
De Floral Beauty van Annie, dezelfde quilt als waar ik mee bezig ben..zo leuk!
De Jane van Wilma, met zulke mooie Spakenburgse stoffen..
Lady of the Lake van Marianne, te mooi gewoon, zou er zo aan willen beginnen!
Veel prachtige blokken van de AWS van Berna, zo mooi 
en deze feedsack quilt van Karen (zusje van Juud)
Wilma's LE, in prachtige kleuren..
Van de 113 foto's die ik maakte, is dit maar een kleine selectie! 
En dan te bedenken dat het allemaal met Jane's quilt begon...
Juud, ontzettend bedankt voor deze dag en alle quiltmeisjes...
hopelijk tot ziens, want het het was zo leuk jullie te ontmoeten!!

19 opmerkingen:

marianne zei

Inderdaad een prachtige dag en heb ook genoten van jouw quilts maar pech voor mij ....die zwart/witte DJ is van Sis :-))

betty prins zei

@Marianne, had je toch bijna een Dear Jane..., ik heb het even erbij gezet!! Maar al jouw quilts zijn ook zo prachtig!!

Monica zei

Ja, ik heb het overal al gelezen, jullie hebben een super dagje gehad, en ook het mooie weer speelde mee om alles buiten te kunnen showen. Leuk om te zien en te lezen. Betty, voor a.s. zaterdag véél succes!

Supergoof zei

Kom maar op met alle 113 foto's dat is helemaal niet erg,...
;-)
Lieve Betty, het is genieten van je verhaal met de prachtige foto's, dankjewel!

Judith zei

Het was een enorm leuke dag! Die vraagt om herhaling, gaan we doen, leuk om ook jou verhaal te lezen! Fijne week

Martine zei

Ziet er heel gezellig uit met mooie quilts. Jane doet goed haar best om mensen bij elkaar te brengen.

Karin zei

Het was mooi, gezellig,inspirerend in de overtreffende trap!!

Ieke78 zei

Wat gezellig! Kan me voorstellen dat je daarvan genoten hebt.

Annie zei

Betty, dat was vandaag weer drie-dubbel genieten.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de rest van de 113 foto's !

Lieve groet,
Annie.

Floor zei

Heb al op andere blogs gelezen over deze heerlijke dag.
Wat een prachtige quilts heb ik voorbij zien komen, inderdaad allemaal met een heel hoog W.I.M. gehalte.
We hadden echt op ons 18de moeten beginnen met quilten, dan hadden we het misschien gehaald.
Nu dus keuzes maken. Als je dan iets gekozen hebt, zie je opeens weer een andere die nòg mooier is.
Wat een luxe probleem hebben we toch :-)
Geniet nog maar lekker na van alle foto's.

Phyllis zei

Dat ziet er inderdaad uit als een fantastische dag, wat is er veel moois te zien in deze blogpost!

Wilma zei

Ook ik heb genoten met volle teugen. Kan niet anders zeggen. Heel gezellig.
Dank je voor dit leuke verslag en de kans om jouw prachtige DJ nog eens van heel dichtbij te bestuderen en aan te aaien.

Ans zei

Mooie foto's van een gezellige dag!

sylvia zei

wat een topdag! Ik hop van blog naar blog om alle mooie djeens te genieten......:)

Willy zei

Alle ingrediënten voor een heerlijke dag.

Berna zei

Een prachtige dag met veel prachtige werken. Leuk je ontmoet te hebben!
Ik geniet nog lekker na.

Annemieke zei

Dank voor al die foto's! Wat een mooie quilts en wat gezellig leek het me.
Groetjes
Annemieke

jolanda zei

Oooooh wat mooi zijn ze. Van helemaal klaar tot en met een mooi begin van Berna. ;-)
Het ziet er ontzéttend verleidelijk uit hoor! Het was vast een heerlijke dag.

Sis Voorn zei

Er komt zeker een vervolg ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...