Pagina's

19 nov 2013

op wolkjes...

Ik loop nog wel even op wolkjes, wat is ons meisje mooi en lief en met van die heldere oogjes....zucht..... Als oma wil je er de hele tijd bij zijn..., maar dat kan natuurlijk niet.... dus leef ik mij uit op de Daisies!
Het midden gedeelte komt vol met madelieven (of iets wat daar op lijkt..), geappliceerd en ge-broderie perseed.. Het was wel zoeken naar de juiste bloemen (stoffen), maar langzaam komt er wat structuur in en weet ik een beetje wat ik er mee wil.
Veel technieken heb ik mijzelf aangeleerd, ik kan jaloers worden op mensen die in de buurt van Zutphen (of Amsterdam) wonen, waar die workshops wel gegeven worden. Hier zal ik het zelf moeten uitvinden en met wat oefening lukt dat ook best wel ennn ik begin het zelfs leuk te vinden!


11 opmerkingen:

Monica zei

Wow, Gefeliciteerd met Hannah Sophie! geweldig!
Ik vind dit broderie perse heel mooi worden hoor, wat de techniek betreft heb jij echt geen workshop nodig hoor, maar voor de gezelligheid met medequiltsters zou het natuurlijk wel leuk zijn.

Annemieke zei

Gefeliciteerd met je kleindochter!
Ik vind dat je werk er heel mooi uit ziet. Vaak is het toch een kwestie van veel oefenen vind je niet?
Groetjes
Annemieke

KijkDaarIs zei

Mooi mooi !
echt les heb je volgens mij niet nodig...maar wat zou het gezellig zijn als je kwam...:0))

Miriam zei

Beautiful fabrics and beautiful stitching!

Guusje, zei

Wat laat je weer veel moois zien. Ik moet ook een eindje reizen om workshops te doem maar af en toe doe ik dat gewoon en verder doe ik net als jouw veel zelf uitvinden. En heerlijk dat je nog een beetje in de wolken bent geniet er maar lekker van.

Martine zei

Jij hoeft niet meer op cursus. Het ziet er prachtig uit.

Annelies zei

Nogmaals felicitaties en je broderie perse ziet er mooi uit !

GRANNY'S HOUSE zei

Ik weet precies hoe jij je voelt, want het is en blijft elke keer een wonder.
Ik heb nog nooit broderie perse gedaan, maar ik ga het zeker een keer proberen, want wat ziet het er mooi uit.

Groetjes
Ines

Ineke Original zei

Wat geweldig allemaal. Kleindochters zijn zòòòòò leuk. Van harte.

Evelyne zei

Tja, dat gevoel ken ik ook geen workshops in de buurt en dingen zelf moeten uitvinden.
Maar gelukkig is er internet, stel je voor dat je dat niet had!
Je quilt wordt erg mooi met de bloemen.Ik heb ook nog nooit met die techniek gewerkt.

Fijne dag en groetjes, Evelyne

Steekjes en Stygn zei

Wat maak je weer mooie dingen daar op je wolk. Zo fijn om weer een gezonde kleindochter erbij te hebben. Je werk wordt mooi. Ook zonder workshop. Over een poosje geef je vast zelf workshops voor mensen bij jou in de buurt.
Fijne dag
Anje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...