Pagina's

9 dec 2012

space invasie...



Dat bedoel ik met december..., de dagen vliegen voorbij en er is weinig tijd voor die 'arme Jane'...
Gistermiddag hebben wij hier nog een sint annex verjaardagsfeestje gevierd. Mét alle kindjes, groot en klein, ja de familie heeft zich de laatste jaren nogal uitgebreid...
Het was heerlijk om iedereen om ons heen te hebben, voor de tweeling en hun zusje (plus ouders) ook een hele onderneming, een auto vol kleintjes en dat met de sneeuw..., maar het is helemaal goed gegaan!
Voor de tweeling en onze 'grote' kleinzoon (4) had ik deze mutsjes gebreid, wat enige opmerkingen ontlokte bij de vaders.....die willen wij ook!!!! Dus staat er een bestelling van nog eens drie 'space invader' mutsen.
Ja, zo schiet het helemaal niet op met Jane...
Het patroon van de muts vond ik hier en door grotere of kleinere naalden te gebruiken past de muts voor de babies en Levi. Het patroontje van de space invader is van Arne en Carlos (<klik)

9 opmerkingen:

lheurebleue zei

wat had ik dat graag gezien: die 3 jongetjes met die grappige muts op.
misschien over een tijd met de goedgemutste vaders erbij ??
het was vast een heerlijk avondje met al je geliefden om je heen!

Willy zei

Leuk zijn ze. Ik herken die space invaders nog, weten de mannen al dat er ook truien zijn met space invaders? ;)

betty prins zei

@Willy, nee en dat vertel ik ze voorlopig ook maar niet..

GRANNY'S HOUSE zei

Geweldig en straks de vaders ook dezelfde muts.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat een leuke mutsen kan me wel voorstellen dat de grote hem ook leuk vinden. En ja de dagen vliegen zeker in een rap tempo voorbij.

marcella zei

helemaal geweldig en net als Elisabeth had ik wel even stiekem naar een foto met die kleine goedgemutste koppies willen kijken...misschien een keer privé ;)

Evelyne zei

Wat een leuke mutsen, zo'n muts wil iedereen toch!
Leuk straks de papa's en de kids allemaal dezelfde muts, weet je precies wie bij wie hoort.

Fijne week, Evelyne

Tilly zei

Wat een leuke mutsen, succes met de volgende 3. groetjes

Johanna Zweden zei

Schitterende mutsjes en bedankt voor het patroon, want ben voor Save the Children aan het breien. Totaal staat nu op 99

Fijne dag groetjes Joke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...