Pagina's

4 nov 2012

over jane en een hexjes virus..

Was ik vorige keer nog heel optimistisch over 'hoe snel ik wel even mijn Jane zou quilten...', deze week steun en kreun ik boven mijn rood/witte blokjes...
Wat een werk is het toch (sorry, ik moet even klagen) en zoveel blokken en punten en die Jane heeft ze allemaal zo goed doorgequilt....., dat gaat mij dus echt niet lukken!
Ik heb een soort schema van iedere dag 4 blokjes quilten, maar eigenlijk moeten het er meer worden, tenslotte vallen er ook dagen af en ergens in februari/maart wil ik mijn Jane toch echt af hebben.
Voor de broodnodige afleiding doe ik iets met hexjes..., vraag niet wat het worden gaat, geen idee voorlopig, maar het is erg leuk om van die kleine hexjes te maken of van die grote...



25 opmerkingen:

Annelies zei

Dat gezucht en gesteun herken ik wel. Ook ik werk volgens schema, maar ik kan het maar net bijhouden. Veel sterkte !! ( o, en vier blokjes per dag haal ik echt niet hoor)

Deb zei

Your Dear Jane is stunning in red, but I can imagine all that quilting would get tiring after a while. I love both your hexi projects.

christine zei

maar ze wordt zo mooi! Ik zou willen dat ik al zover was .
het komt wel af hoor rustig aan breekt het lijntje niet zo mijn mams gezegd hebben.
christine

Corrieneeltje zei

Ach Betty, als er iemand is tegen wie je mag klagen ben ik het wel, ik begin er niet eens aan omdat het me zo'n heidens karwei lijkt. Het komt natuurlijk weer helemaal goed, maar nu is het even niet leuk maar wel weer prachtig.
Die hoedendozen en "zoute lappen" (sorry, is beslist niet oneerbiedig bedoeld) vind ik zó mooi!!! Het is echt een feest om hier rond te kijken.Groetjes van Corrie

Berna zei

Jane wordt wel heel erg mooi hoor. Ik hou wel van veel doorquilten. Gelukkig heb je af en toe een beetje afleiding.

Juicybear zei

Je dear jane wordt wel heel mooi zo en je hexjes zijn ook heel schattig.
Groetjes Anneke

Terray zei

Jaja doorpitten valt niet mee, hoelang ik wel niet zit te worstelen met mijn sampler....Geen idee wanneer die af is geef mezelf maar geen "deadline" want dat werkt alleen maar averechts.
Wat leuk die hexjes met driehoekjes ertussen, volgens mij heb ik dat nog nergens gezien.

Ik wens je veel succes met quilten van je DJ
Groetjes
Tertia

josé zei

Lieve Betty
Ik heb het jaren geleden al op gegeven. Dear Jane is niet aan mij besteed. Ooit begonnen in Geel tinten. Ze liggen nog ergens. Mijn schoonmoeder heeft hem in blauw tinten gemaakt. Ik ben geen volhouder.

Maar die van jouw is zo mooi in rood tinten. Bij jou komt hij af hoor. Jij hebt al zo veel gemaakt. Quilten is mijn hobby niet. Maar jij zegt gewoon 4x per dag Super hoor.

Heel veel succes !!! Het lukt je ik weet het !!

Phebe and Jane zei

Ik durf het haast niet te zeggen, maar ik heb vorig jaar 8 blokjes per dag gequilt. Gemiddeld dan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een leuk werkje vond. Gewoon doorzetten hoor, in je eigen tempo, dan komt de quilt vanzelf af. Het begin ziet er prachtig uit.
Groetjes,
Marian

Nardy zei

Jouw Dear Jane wordt prachtig, wel volhouden hoor, maar rustig aan dan komt ze vanzelf af. Leuke hexjes heb je gemaakt; heerlijk werkje voor tussendoor. Succes met Dear Jane, groetjes Nardy

Lida zei

Wat een doorzettingsvermogen!Succes hoor en het wordt wel een geweldige quilt!Je hexen worden ook heel gaaf, groetjes
Lida

Monica zei

Wow, jouw DJ wordt echt gewéldig hoor, en weet je, straks is hij ineens klaar hoor, geloof mij, ik weet dat jij rustig doorgaat!

Martine zei

Ik zucht en kreun al als ik alleen maar naar de stapel kijk die nog gequilt moet worden.
Ook maar eens een schema maken.
En leuk die grote hexen . Wat gaat het worden?

Marjan zei

Je mag best even steunen hoor... je Dear Jane wordt immers héél mooi! Ik vind je hexjes overigens ook geweldig: wat een schattige kleurtjes!

lheurebleue zei

relax! waarom zou het dan & dan af moeten zijn? het gaat niet om het resultaat maar om de weg ernaartoe. en ik geniet van jouw reis ...

betty prins zei

@Martine en Terray, het is een patroon van Brigit Gilpin, zij maakte er een tafelkleed van.
Het knippen was het meeste werk: 160 grote hexen en nu, als ik er tijd voor kan vinden, met de naaimachine aan elkaar zetten, rand erom heen en klaar is tie...

betty prins zei

@Elisabeth, je hebt groot gelijk, maar soms, heel soms, wil je iets af hebben en ik ben bang dat als ik nu niet doorzet, Jane nooit af zal komen...

@nke zei

Kom kom Betty, zo'n vaart loopt het toch niet? Het moet wèl leuk blijven hoor. DJ hangt hier nog bevallig over het quiltrek, ik heb alleen de zomen vastgespeld. Je hexjes op de naaimachine, kijk, now we're talking!

Quilting greetings *+*

Tilly zei

Gewoon volhouden Betty,komt vast een keer af. Leuk om als afwisseling met de hexjes bezig te zijn. succes!

Hennie zei

Jane wordt super mooi Betty, nou ja is het een ramp als hij ietsje later klaar is ? ? ?
Je bloemetjes staan er fleurig bij.

Groetjes Hennie.

marcella zei

tsja, het quilten van een Sjaan valt wat tegen in tijd, ik kan er over meepraten. Toch kom je er wel met een vast aantal blokjes per dag. Ik maakte ook zo'n schema, dan 'zag' ik tenminste dat ik ook verder kwam

Wilma Kuin zei

Oh hemeltje,... is het zoveel werk?? KOM OP!! JE KUNT HET!!

Je met leuke stofjes bezig,.. bent weer

Anoniem zei

Prachtig is je DJ en tja, na al deze reacties gelezen hebbende zeg ik alleen maar: lekker op jouw manier doen en klagen en zuchten mag bij ons. Succes verder

Guusje, zei

Wat wordt je jane toch mooi, en wat leuk de hexjes. En natuurlijk toch veel plezier met het auilten van je jane want je moet maar denken hij wordt steeds mooier.

Grit zei

So fantastic.
Liebe Grüße Grit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...