Pagina's

19 feb 2012

druk weekend

Het zijn drukke dagen, verjaardagen, Islay logeert hier en dan zijn er ook nog plannen om richting Frankrijk te gaan....
Ik weet niet of dat gaat lukken, want ons kleine meisje blijft iets langer dan gepland. Vanochtend werd zij koortsig wakker en dat liep gaande de dag op. Gelukkig is er paracetamol en vanmiddag was zij al weer iets vrolijker. Nu blijft ze nog een dagje langer en misschien wil ze morgen wel van oma's verjaardagstaart proeven.
Woensdag kreeg ik al zulke leuke cadeautjes van de 'girls'. Zoals dit stapeltje stof, Grace van 3Sisters, regelrecht uit Amerika voor mij meegenomen. Zo mooi en inspirerend deze stofjes, wat ik daar allemaal niet van kan maken...
En het nieuwe boek van Kaffe Fassett, alleen al de foto's die erin staan, prachtig en zo helemaal in Zweedse sfeer. En natuurlijk ook weer kleurrijke quilts, een feest om ze te zien.
Voor mijn 'Oudgoed' project heeft zij 3 keer 'Elisabeth' geborduurd,  lief hè! Ik kan ze in het boekje en op de quilt gebruiken. Ik kreeg ook nog een lief borduurpakketje, voor als alle drukte weer voorbij is....

24 opmerkingen:

lheurebleue zei

Ik hoop dat Islay gauw weer beter is. Zo zielig een ziek kindje.
En ik wens jou alvast een heel prettige verjaardag. Hou je wat van die verjaardagstaart apart voor mij?

Martine zei

Vast gefeliciteerd en leuke cadeautjes heb je al gekregen.

Evelyne zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie stof heb je gekregen. Ik heb die stof voor mijn huisjes gebruikt.Ik hoop dat Islay morgen weer wat opgeknapt is, zodat ze de taart niet hoeft over te slaan.

Fijne en gezellige dag, Evelyne

GRANNY'S HOUSE zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een mooie lapjes en boek heb je gekregen.
Hopelijk gaat het vandaag een stuk beter met Islay.

Groetjes
Ines

Berna zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke cadeautjes heb je al gehad.

Anoniem zei

Alvast voor morgen een feestlijke dag. Prachtig romantische lapjes heb je gekregen. Ik hoop je in Frankrijk te ontmoeten.

Tilly zei

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, je bent al flink verwend, leuke cadeaus. groetjes

sylvia zei

ben jij even leuk verwend!!! en van harte gefeliciteerd en nu maar hopen dat de kleine gauw opknapt!! Er zijn veel zieke kinderen, hoorde ik....:(
groetjes, Sylvia

Anoniem zei

Jammer dat Islay ziek werd, maar ook leuk als zij op je verjaardag kan zijn :)! Hopelijk knapt ze snel weer op, de arme! Alvast van harte hoor!!

Lida zei

Hoop dat de kleine helemaal is opgeknapt en dus nu lekker aan je taart aan het peuzelen is! Fijne verjaardag en een gelukkig, gezond en gezellig nieuw jaar gewenst! Wat een gave lapjes heb je gekregen, ben ook benieuwd naar dat boek! Fijne dag
Lida

P.S. Lief die naam borduurtjes!!

Steekjes en Stygn zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Toch gezellig dat je kleindochter er bij is en kan helpen om de taart op te eten.
Wat een mooie cadeautjes heb je alvast gekregen.
Fijne verjaardag.
Anje

Elisabeth zei

Gefeliciteerd...wat leuk bijna tegelijk jarig!! Groetjes Elisabeth

Marijke zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Prachtige stofjes heb je gekregen en het boek en je naam zo mooi geborduurd! Groetjes van Marijke

Ritainquiltland zei

Nu al van die mooie kadootjes en nog niet eens jarig!
Alvast van harte gefeliciteerd!!

ria vogelzang zei

Wat een lieve kadootjes! En hopelijk is de kleine meid snel weer beter.
Groetjes, Ria.

mieke zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Mooie lapjes heb je gekregen en leuk dat Monica de borduurtjes maakte.
Beterschap voor de kleine.

Phebe and Jane zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke cadeautjes heb je gekregen.
Groetjes,
Marian

Monica zei

Oh, ja, wat zijn die stofjes van 3sisters altijd toch mooi hè, en wat is Islay al lekker gegroeid, (en hopelijk snel weer beter)

Willy zei

Mooie verwennerij.
Van harte gefeliciteerd.
Hopelijk kan Islay ook heerlijk mee snoepen van de taart.
Groetjes

Marjan zei

Ach... dan was gisteren de grote dag! Alsnog gefeliciteerd! Mooie kadootjes... Ja fijn hè, die boeken van Kaffe Fassett.

Guusje, zei

Wat een prachtige stoffen, zulke mooie kleuren en het boek helemaal geweldig. Wat mooi ook de geborduurde naam, zo mooi om te gebruiken.En natuurlijk van harte gefeliciteerd en ik hoop dat het weer beter gaat met Islay.

Annemieke zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie cadeaus heb je al gehad.
Groetjes
Annemieke

Balsemien zei

Ik hoop dat Islay intussen weer opgeknapt is? Kleine kindjes en ziek is een verkeerde combinatie! Je bent intussen misschien wel naar Frankrijk afgereisd, het is zo stil op je blog! Mooie lapjes liggen er te wachten. De geborduurde namen zien er mooi uit...

Corrieneeltje zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Betty, de taart zal wel op zijn en hopelijk vooral omdat Islay er meer dan één stuk van wilde (^_^)
Ziek zijn bij oma thuis is trouwens wel heel erg speciaal hè!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...