Pagina's

16 dec 2011

verstoppertje spelen

Sinds gisteren loopt hier een klein meisje rond.
De kamer ligt weer vol speelgoed en haar kinderstoel staat bij de tafel. Net als vroeger!

Ze klimt op stoelen, danst op een muziekje mee en doet verstoppertje met opa...
De hele dag hoor ik haar geluiden maken, waar ik soms een woord in herken: mamma, boek, dagdag.
Heel duidelijk is haar 'nee'! Zij schud erbij met haar hoofd om haar 'nee' kracht bij te zetten... Het nee geldt vooral als zij iets niet meer wil, zoals eten.

Verstop plaatsjes maken vind ze heel leuk, onder een speelkleed over twee stoelen zit ze vol spanning af te wachten tot ik haar vind...
Dit is hetzelfde speelkleed waar ook de andere 'kleintjes' op speelden; een paar boeren zakdoeken, wat hollandse stofjes, een borduurwerkje en rood fleece voor de achterkant! Zo eenvoudig kan geluk soms zijn...

23 opmerkingen:

Ritainquiltland zei

Hoi Betty,

Bedankt voor het lezen van mijn blog en voor je reactie!
Ik weet ook niet hoe ik het allemaal moet doen, maar ik vind alles even leuk.
Jouw blog ziet er ook erg leuk uit. Gezellige kleurtjes!!

Groetjes van Rita.

Terray zei

Wat een lief meiske! Het lijkt wel of ze in slaap is gevallen op de stoel.

Leuk hoor dat speelkleed van boerenzakdoeken.
En hieronder zie ik enorme prachtige blokken van DJ.
Leuke blog, eentje om vaker bij terug te komen
Groetjes
Tertia

Supergoof zei

Wat een Schat!
Ik vind 't ook zo leuk zo'n peutermeisje om me heen. Gelukkig kom ik die in m'n kraamgezinnen vaak tegen, en dan 'helpen' ze me natuurlijk met de baby,...
;o)

Coco zei

Wat een Schatje. Ook wij hebben zoiets schattigs rondlopen bij mijn zoon en schoondochter in Nederland en dat moeten wij, Oma & Opa, deze kerst allemaal missen maar.....ik heb mijn quiltstofjes als troost.
Geniet ervan!

lheurebleue zei

eindelijk krijgen we haar te zien! wat een heerlijk schatje! puur genieten ...

Phebe and Jane zei

Wat een schatje. Gezellig dat ze bij jullie is. En wat een enig verhaal van het verstoppertje spelen.
Veel plezier.
Marian

Lida zei

Wat heerlijk zo'n schattig kleintje weer om je heen en ja verstoppertje spelen blijft een favoriet bij alle kindertjes! Geniet er maar van ze zijn zo gauw groot! Fijn weekend,
Lida

Klaske zei

Je snapt natuurlijk dat ik het speelkleed geweldig vind!!
Geniet maar lekker van dat kleine meiske!!!Fijn weekend

marcella zei

wat een lief meidje, opa en jij zijn er vast heel druk mee, maar wat is het gezellig, zo'n kleintje om je heen...

mieke zei

Genieten is dat hé ?
Van dat kleine spul.
grtjs Mieke

Martine zei

Wat gezellig zo'n klein meisje om je heen.

Johanna Zweden zei

Heerlijk hoor dat kleine grut, nu je hebt heerlijk genoten zo te lezen
Wat een enig speelkleed.
Groetjes Joke en een fijn weekeinden

Monica zei

Een schatje is het, en jouw speelkleed komt nu weer lekker van pas

josé zei

Wat een lieverd staat zich te verstoppen voor oma.

Heerlijk je lieve kleindochter om je heen, wat is ze al weer groot waar blijft de tijd. Die vliegt!!

Tilly zei

Wat een schatje, en erg gezellig om zo om je heen te hebben. groetjes

@nke zei

Mmmm , om op te eten......
Onze kleindochter heeft nèt het kiekeboespelletje ontdekt.

Geniet maar lekker van het prinsesje!

Zonnig weekend!

Willy zei

Wat een schattige foto van je kleindochter en het speelkleed ziet er super Hollands uit, erg leuk.
Fijn weekend, groetjes

berthi zei

Enige foto van het lieve kleine meisje die duidelijk weet wat ze wel en niet wil!

Miranda zei

Heerlijke poppenmeiske...een boffert met zo een leuk speelkleed! Heerlijk simpel maar o zo mooi Betty. Enne bedankt voor het leuke verhaaltje wat weer de herinneringen oproept van mijn meiske...

Guusje, zei

Wat een schattig klein meisje en wat leuk als ze zo zijn en heerlijk duidelijk. Het speelkleed is geweldig mooi.

Annelies zei

Ik zie je genieten ! Ik ook hoor van de mooie foto !

Juicybear zei

wat een lieffie zeg, ook de speelquilt is mooi.
En je achterkant van DJ is prachtig dat wordt toch een super mooie quilt en de kleur is ook schitterend.
Groetjes Anneke

Hermie zei

leuk he? dat kleine spul, hier lopen ze ook geregeld rond en staan er constant twee kinderstoeltjes aan tafel. Zo leuk die foto, handjes voor de ogen en dan kun je ze volgens hen niet zien.schitterend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...