Pagina's

5 sep 2011

Jane's puntjes


Toch nog een update van ons aller Jane! Ondanks (of moet ik zeggen dankzij) de vakantie zijn er weer wat puntjes af gekomen, niet zoveel als het plan was, maar op 2 na is de rechterkant ook klaar!! Ik heb de rand aan het geheel gespeld, het zag er mooi en erg rood uit.
Ik moet mijzelf wel even toespreken, de laatste loodjes (nog 28 punten te gaan) zijn nogal zwaar en ik ben nog steeds in vakantiestemming. Dat belooft niet veel goeds voor Jane, ik priegel met heel andere stofjes aan heel andere dingetjes...



10 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat goed dat je ondanks je vakantie toch nog zoveel punten hebt gemaakt. Ik heb maar een blokje afgekregen maar zit nu ook volop in mijn vakantie en de rommel thuis omdat alles wordt gesausd, schoongemaakt en opgeruimd maar hierna dan ga ik echt weer met volle kracht vooruit en leuk dat je hier tijdelijk een blog hebt aangemaakt kunnen we nog steeds meegenieten.

marcella zei

ik moet nog veel leren hier :) Jij hebt zelfs al plaatjes in de zijbalk. Tot in de puntjes verzorgd, Dat geldt ook voor je Jane-puntjes. Mooi, dat rood. Ik kom gauw eens de echte lap bekijken.

Phebe and Jane zei

Mooie punten! De rechterrand ga ik als laatste maken. Je stoffen zijn prachtig. Kom op, nog 28 punten. Ik moet er nog 26 en nog 3 hoekpunten. Doen wie het eerste klaar is?
Groeten,
Marian

betty prins zei

@Marcella, ik snap er ook nog niet veel van, ik heb maar iets geprobeerd...Laten wij snel afspreken!
@Marian, ja het lijkt er wel op dat wij bijna even ver zijn, hoewel...ik moet nog randen met blokken aan elkaar zetten! Nou ja, eerst maar verder met de puntjes.

lheurebleue zei

die jane is zo mooi & bijzonder, die komt er wel!

miranda zei

Wat wordt die toch mooi Betty! En ook ik merk het zo erg....dat ik niet vooruit te branden ben met Jane! Groetjes Miranda
ps: wat fijn om jou weer te zien in blogland

Gerda zei

OEI...wat wordt dit een *B*E*A*U*T*I*E...!!!en je bent al zo ver!!!!!!
Ik ben steeds maar weer afgeleid...;0)))
Ik hoop dat ik gauw weer kan bloggen...want oh wat mis ik het allemaal!!!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat lijk, dat je op mijn blog langs kwam, Bettie. Èn dat je mijn Dear Jane bij Cora zag hangen en hem mooi vond. Ik moet ook eens langs gaan want ik hb hem nog steeds niet zien hangen, want op de open dag was ik niet thuis. Op jouw blog ben ik de afgelopen jaren regelmatig langs geweest, zodat ik ook jouw DJ zag groeien. Ik ga hem bij Cora op een nieuwe DJ bee voor de tweede keer maken, ik weet nog niet in welke kleur, blauw vind ik mooi, maar dat rood ook!!! Wie weet. Jij schiet al op, die randen vind ik toch zo mooi met die punten.
Groetjes, Cisca

berthi zei

Prachtige punten Betty, en je hoeft er nog maar 28. Dat is zo gepiept!:-)

inge zei

heel leuke puntjes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...